  • Data: 2016-11-09 01:37:45
    Temat: Re: Trwałość zapisów na nośnikach informacji
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrno24et2.mo7.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Wczśniej padną pomniejsi, a to też może zaboleć. Apple nie ułomek, a jak
    > robili kiedyś "restrukturyzację usług" (to znaczy kazali płacić za coś,
    > co wcześniej dawali za darmo), to też dało się ponoć odnotować opisywaną
    > tu zgęstkę ewakuacyjną.

    Toteż dlatego wolę zapłakać i zawczasu zapłacić za dodatkowy nośnik własny,
    a zachmurzenie potraktować jedynie jako alternatywę, żeby był przynajmniej 2
    kopie danych. Pierdzielnie jedna, to raczej rzadkie chyba będzie jednoczesne
    pierdzielnięcie drugiej. Dysk 10TB kupię już za niecałe 2000PLN (np.
    http://allegro.pl/seagate-skyhawk-10tb-3-5-256mb-st1
    0000vx0004-i6597133749.html) a
    jak jeszcze złożę to w jakąś sensownie nadmiarowa macierz, to jeśli mnie
    nikt nie okradnie, to myślę, że dostanę info od systemu, jak się zechce
    spsować któryś z dysków i można zadziałać. Jak szlag ma trafić, to trafi.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"