-
X-Received: by 10.140.85.5 with SMTP id m5mr89566qgd.9.1407266146182; Tue, 05 Aug
2014 12:15:46 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.85.5 with SMTP id m5mr89566qgd.9.1407266146182; Tue, 05 Aug
2014 12:15:46 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!enother.net!enother.net!peer03.iad.highwind
s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!h18no14595446i
gc.0!news-out.google.com!b3ni5177qac.1!nntp.google.com!j15no4660850qaq.0!postne
ws.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Tue, 5 Aug 2014 12:15:45 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <lrr585$98t$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.1.44;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.174.1.44
References: <lrr2h9$6bo$1@node2.news.atman.pl>
<53e115f6$0$2237$65785112@news.neostrada.pl>
<lrr585$98t$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Trwałość akumulatora podtrzymującego
From: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>
Injection-Date: Tue, 05 Aug 2014 19:15:46 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2120
X-Received-Body-CRC: 4070795354
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:668937
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 19:45:40 UTC+2 użytkownik Piotr Wyderski napisał:
> Jawi wrote:
>
>
>
> > I podejrzewam, że taki cykl akumulatorowi nie posłuży.
>
>
>
> Ale nie będzie na niego często narażany, być może nigdy.
>
>
>
> > Bo masz na myśli zapewne rozruchowy samochodowy?
>
>
>
> Wstępnie na liście kandydatów prowadzi taki:
>
>
>
> http://sklep.prostowniki-akumulatory.pl/akumulator-1
00ah-trojan-scs150-marine-dc-p-249.html
>
>
>
> Ma też kilka innych zalet (uchwyt i gwintowane przyłącza),
>
> ale nie jestem z nim związany emocjonalnie. ;-)
>
>
>
> Pozdrawiam, Piotr
Według mnie dobry wybór. Do niego potrzebna jest jeszcze dedykowana ładowarka. Taka
samochodowa z lidla raczej się nie nadaje.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.08.14 21:58 Mario
- 05.08.14 21:59 Mario
- 05.08.14 22:00 Mario
- 05.08.14 22:19 Zachariasz Dorożyński
- 05.08.14 22:31 RoMan Mandziejewicz
- 05.08.14 22:38 J.F.
- 06.08.14 15:50 Adam
- 06.08.14 20:21 janusz_k
- 06.08.14 21:38 Jawi
- 06.08.14 21:39 Jawi
- 06.08.14 21:42 janusz_k
- 06.08.14 22:13 Jakub Rakus
- 07.08.14 13:19 Adam
- 07.08.14 13:58 Piotr Wyderski
- 07.08.14 14:22 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=