  • 41. Data: 2012-06-29 17:39:24
    Temat: Re: Podkręcenie peceta
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "neo" <d...@y...pl> wrote in message
    news:48f5fa67-8d70-4a97-b129-b91d8776b20b@x21g2000vb
    c.googlegroups.com...

    http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/zestawy_kom
    puterowe_na_maj_2012_poradnik_zakupowy
    > Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
    > peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

    serie pytan, bez zastanowienia jakich informacji potrzebujesz

    > Czy jak już kupię mój zestaw, warto rozmawiać ze sprzedawcą, który
    > będzie go składał, żeby od razu podkręcił to można? Zegar, pamięć,

    porzadne podkrecenie trzeba zaplanowac przed zakupem, a podkrecajacy
    musi sie na tym znac i poswiecic pare dni na testy

    jezeli nie robisz tego sam, a na dodatek chcesz gwarancje stabilnosci
    to bedzie nieoplacalne

    > SSD?

    ssd sie nie podkreca

    > Czy to się robi w domu.

    jak najbardziej

    > Ja się nie orientuję i dlatego pytam.
    > Po to jest Usenet. Sam rozmawiam z różnymi ludżmi i jeżeli widzę, że
    > ktoś jest w błędzie to delikatnie mu tłumaczę jak z niego wyjść i mu
    > nie ubliżam, bo tak robią tylko cieniasy.

    bywalcow irytuje brak wkladu wlasnego
    porywasz sie na skladanie pc od podstaw (co akurat jest latwe)
    natomiast sam nie wiesz do czego ma sluzyc
    wiec odwiedz media markt, daj sobie sprzedac to co maja na stanie
    i tez bedziesz zadowolony ;)

  • 42. Data: 2012-07-02 12:44:49
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 26 Cze, 09:25, "Chris" <s...@s...net> wrote:
> [...]
    > PC może chodzić na testach u sprzedwcy 24h na dobę z podkręconymi
    > parametrami ale jak weżmiesz do domu to może się okazać ze nagle coś zaczyna
    > się wieszać, resetować itd .. okazuje się że sprzęt jest za bardzo
    > podkręcony i co zrobisz ?? znasz się na tym żeby pozmieniać parametry ?
    > znasz się na zależnściach ramu do cpu, taktowania rdzenia do magistrali,
    > wydajnoiści grafiki i czy parametry rdzenia i ramu na samej tylko grafice są
    > prawidłowe, czy napięcia na pamięciach, płycie, grafice, procesorze są
    > właściwe ?? jak nie znasz się to daruj sobie :)

    Racja, dziękuję. DARUJĘ SOBIE.

  • 43. Data: 2012-07-02 12:54:30
    Temat: Trwałość HPeków na tle np. Sony, Dell i Lenovo
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 29 Cze, 17:39, "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
> [...]
    > natomiast sam nie wiesz do czego ma sluzyc
    > wiec odwiedz media markt, daj sobie sprzedac to co maja na stanie

    Moja filozofia była tak, napiszę tutaj jak człowiek, jak mnie
    opierdolą, tym lepiej dla mnie, ale w końcu ktoś mi odpowie normalnie
    i pomoże.

    Wielu ludzi mi odpowiedziało normalnie i pomogło.

    I jestem za to bardzo wdzięczny.

    Najpierw chciałem bajeranckiego ultrasa, ale parametry były kiepskie i
    panowie mi go wybili z głowy. Potem nie wiedziałem co jest lepsze,
    Pentium czy Intel ;D

    Też mi wytłumaczyli.

    Potem nie wiedziałem czy Mac czy winda, też się wszystkiego
    dowiedziałem.

    Potem nie wiedziałem czy podkręcić, też mi wszystko powiedzieli.

    Potem jeszcze chciałem chłodzić procek cieczą, ale odpuściłem
    oczywiście.

    Troszeńkę się zorientowałem. Rozmawiałem już z kilkoma dilerami i mam
    oferty od 4 do 6 tysięcy. Muszę jeszcze pomyśleć, bo stare pudło
    chciałbym trochę podkręcić i komuś podarować.

    --

    Mam jeszcze takie pytanko. Jak ocenicie trwałość laptopów HP? Wiem, że
    są różne serie itd. Jak one wypadają PRZECIĘTNIE I OGÓLNIE na tyle np.

    Pytam, bo ostatecznie chyba zdecyduję się na jakieś mocne pudło a do
    tego przyzwoitego laptopa albo netbooka.

    Tylko proszę, nie nazywajcie mnie burżujem. Ten sprzęt ma mi służyć
    całe studia, nie będę się wtedy nad nim zastanawiał. Ma bujać. Jak
    pójdę do pracy (po studiach) to pewnie łyknę makówkę, oczywiście jak
    mnie będzie stać.

    Dziękuję i pozdrawiam,

    neo

  • 44. Data: 2012-07-09 21:45:16
    Temat: Re: Trwałość HPeków na tle np. Sony, Dell i Lenovo
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "neo" <d...@y...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > są różne serie itd. Jak one wypadają PRZECIĘTNIE I OGÓLNIE na tyle np.
    > Soniego, czy Della. No bo Lenovo, to chyba jest troszeczkę jednak

    ogolnie przyjete zasady sa takie ze wycina sie niepotrzebny tekst
    przy odpowiedzi, nie zmienia pola temat niepotrzebnie oraz nie
    odpowiada pod znakiem sygnaturki, bo w wiekszosci programow jest
    ona usuwana po kliknieciu odpowiedz

    kazda firma ma laptopy dla korporacji i dla konsumentow

    te pierwsze czesto maja mniej wypasiona specyfikacje ale sa nieco
    trwalsze i miewaja lepszy dostep do podzespolow

    lenovo serie thinkpad odziedziczylo po ibm, dlaej stosuje w niej
    sporo tamtch rozwiazan i moim zdaniem hp sie przy niej kryje
    (a juz na pewno ze swoimi pavilionami) sony fajna rzecz, ale dostepnosc
    czesci (modul chlodzenia itp itd) moze miec w niektorych przypadkach
    mizerna

    delle z 3 latami nbd to imho zazwyczaj najlepszy wybor 'na szybko'
    ale tylko jezeli kupisz go gdziekolwiek poza sklepem della, ktory
    z jakichs powodow ma zaporowe ceny na wlasny sprzet ;)