    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Podkręcenie peceta
    Date: Fri, 29 Jun 2012 16:39:24 +0100

    "neo" <d...@y...pl> wrote in message
    news:48f5fa67-8d70-4a97-b129-b91d8776b20b@x21g2000vb
    c.googlegroups.com...

    http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/zestawy_kom
    puterowe_na_maj_2012_poradnik_zakupowy
    > Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
    > peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

    serie pytan, bez zastanowienia jakich informacji potrzebujesz

    > Czy jak już kupię mój zestaw, warto rozmawiać ze sprzedawcą, który
    > będzie go składał, żeby od razu podkręcił to można? Zegar, pamięć,

    porzadne podkrecenie trzeba zaplanowac przed zakupem, a podkrecajacy
    musi sie na tym znac i poswiecic pare dni na testy

    jezeli nie robisz tego sam, a na dodatek chcesz gwarancje stabilnosci
    to bedzie nieoplacalne

    > SSD?

    ssd sie nie podkreca

    > Czy to się robi w domu.

    jak najbardziej

    > Ja się nie orientuję i dlatego pytam.
    > Po to jest Usenet. Sam rozmawiam z różnymi ludżmi i jeżeli widzę, że
    > ktoś jest w błędzie to delikatnie mu tłumaczę jak z niego wyjść i mu
    > nie ubliżam, bo tak robią tylko cieniasy.

    bywalcow irytuje brak wkladu wlasnego
    porywasz sie na skladanie pc od podstaw (co akurat jest latwe)
    natomiast sam nie wiesz do czego ma sluzyc
    wiec odwiedz media markt, daj sobie sprzedac to co maja na stanie
    i tez bedziesz zadowolony ;)