  • Data: 2009-08-28 19:07:23
    Temat: Re: Trwałe płyty DVD?
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba Kot Prezydenta napisała na pl.comp.pecet:

    > No tomasz szczęście bo TDK to tylko nazwa, nie produkują płytek a
    > jedynie kupuja u różnych dostawców, czasem ich płytki sa rozpoznawane
    > jako ricoh, czasem sony czasem no name - zależy na co trafisz.

    Znaczy TDK pokazuje D21? Z tego co ja wiem, Sony też nie produkuje
    płyt - najczęściej kupują od Taiyo Yuden i Prodisca.

    > ja
    > osobiście unikam TDK - kupuje verbatimy (czyli )mitsubishi chemicals

    Ach, no tu się popisałeś. Z jednokrotnie nagrywalnych MKM nie widziałem
    jeszcze nigdy. Dla kupujących Verbatima ściąga:

    Przy samym otworze w środku płyty jest w plastiku wytłoczony kod.
    Przykładowe kody:

    PAH637JA31035535 6 to CMC (kod zaczyna się od kilku literek)
    4254F1213+04308C10 to Prodisc (+ lub - w środku kodu)
    5007 512 +R C B 10930 to Moser Baer India
    VI4417KA144652 Singapur (kod zaczyna się od V)

    Marcin Kocur