  • Data: 2009-08-28 18:57:37
    Temat: Re: Trwałe płyty DVD?
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba Mikolaj Tutak napisała na pl.comp.pecet:

    > Czasami TDK kupuje dobre nośniki czasami gówniane (np. CMC). Kwestia
    > szcześcia.

    Żeby było zabawniej, Verbatimy od CMC to jedyne jakich teraz używam, bo
    po prostu najlepiej czytają się we wszystkich stacjonarkach.

    A co do pytania autora wątku, może te:
    http://www.tdk-media.eu/index.php?id=49&lang=pl

    Z tym, że nie miałem przyjemności testować. Natomiast do długotrwałego
    archiwizowania danych na nośnikach optycznych służy DVD-RAM. Z
    Panasonica za ~7zł kiedyś kupiłem. Niezła technologia, działa jak
    pendrive ;]
    Marcin Kocur