  • Data: 2009-08-28 06:43:45
    Temat: Re: Trwałe płyty DVD?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tiber" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h77egv$u1s$1@news.onet.pl...

    > Ja używam TDK-ów 16x (plusów, minusów, wsio ryba) i sobię chwalę. Na
    > jakieś 160+ wypalonych w ciągu ostatnich trzech lat, jak na razie wiem o
    > jednej płycie na której jeden plik uległ uszkodzeniu. Dosyć często tasuję
    > płytami.

    No tomasz szczęście bo TDK to tylko nazwa, nie produkują płytek a jedynie
    kupuja u różnych dostawców, czasem ich płytki sa rozpoznawane jako ricoh,
    czasem sony czasem no name - zależy na co trafisz. ja osobiście unikam TDK -
    kupuje verbatimy (czyli )mitsubishi chemicals

    > AFAIK nie ma jakichś specjalnych płyt-cud - trzeba unikać uszkodzeń
    > mechanicznych, nie wystawiać na słońce i mieć szczeście nie trafić na
    > jakąś partię z odrzutu.

    Po co liczyć na szczeście ;-)