  • Data: 2013-05-23 12:50:22
    Temat: Re: Trudne zycie rowerzystow
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-22 22:45, J.F pisze:

    > Jakby ktos nadal myslal o switych krowach ... chwilowo nie.
    >
    > http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,126512,13962315,
    Komentarze_internautow__Policja_poluje_na_rowerzysto
    w_.html

    > poczytajcie komentarze.
    >
    > Ciekawe co sie stalo ... wladza uderza do glowy, nowy komendant czy
    > rowerzysci gdzies przesadzili ...
    >

    > J.

    To jest najrozsądniejszy komentarz:

    Jestem za. Jeśli rowerzysta jest uczestnikiem ruchu to powinien ponosić
    równe konsekwencje swojego nieprzestrzegania przepisów z autami.
    Podobnie piesi. Kretynem może być każdy, bez względu na kolor skóry,
    wykształcenie, płeć czy środek transportu. Łamiesz przepisy, bądź gotowy
    na konsekwencje. Tylko bardzo panów policjantów proszę, żeby mandaty
    wystawiane były z głową. Tam gdzie infrastruktura zmusza do łamania
    przepisów tam po prostu nie łapcie. Przyjżyjcie się też pieszym
    maszerującym beztrosko po DDR. Popatrzcie na auta parujące na chodnikach
    i DDR. Rowerzysta czasem musi przepis złamać, bo go droga do tego
    zmusza. Ale czasem jedzie np. chodnikiem, choć może jechać po jezdni lub
    DDR. A więc, aby wszystko było z rozsądkiem, a nie tylko nabijaniem kasy.