  • Data: 2019-01-14 20:04:50
    Temat: Re: Troll pyta o liczniki przy sygnalizatorach świetlnych
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-13 o 08:51, Cavallino pisze:

    > Albo te Wasze indukcyjne sterowanie po prostu nie działa, albo nie ma
    > żadnej zielonej/czerwonej fali zależnej od prędkości.
    > Jedno z drugim się kłóci - przy pierwszym wariancie zielone ma dostawać
    > kierunek najbardziej obciążony, a nie ten który ma jakąś falę.

    Ciężko mi reguł się doszukiwać. Obserwując trasę zza kierownicy nie
    dostrzegam (z pojedynczymi wyjątkami) jakiś korzyści / logiki. Gdybym
    miał zatrudnić do zmiany świateł zwykłego operatora z kamerami na
    skrzyżowaniu, to wydaje mi się, że zrobiłby to znacząco lepiej niż
    automat, przynajmniej tak to widzę w 3mieście.

    > Chyba że macie wersję light - tzn. czujniki działają tylko w przypadku
    > małego ruchu, a generalnie działa standardowy program.

    Jest spora szansa, że tak właśnie jest. Ale nie wszędzie. Zdarzało mi
    się w środku nocy stać bez sensu na czerwonym przy zerowym ruchu.

    > Ja bym powiedział, że ją zaburza.
    > Przy zielonej fali, jak już raz poczekałeś na swoje zielone - to potem
    > jechałeś dłuuuugo na zielonej fali.
    > w Berlinie można tak było wyjechać z centrum na rogatki, bez drugiego
    > zatrzymania się.

    Tu raczej też skłaniałbym się ku tej teorii. Coś jest mocno
    niedopracowane. Nie wiem czy by lepiej nie było gdyby w ogóle wyłączyli
    sygnalizację świetlną w szczycie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek