  • 1. Data: 2011-04-10 23:55:12
    Temat: Troll na grupie - Michoo się zowie
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    Szkoda czasu na dyskusję z "MONDRALOM" - prostych pytań nie rozumie , ale jest
    "NAJMONDŻEJSZY".

    MH

  • 2. Data: 2011-04-11 06:15:11
    Temat: Re: Troll na grupie - Michoo się zowie
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik " MH" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda czasu na dyskusję z "MONDRALOM" - prostych pytań nie rozumie , ale
    > jest
    > "NAJMONDŻEJSZY".

    Eee tam. Ja uważam że Micho jest gut

    Ale są np. tacy jak niejaki Lelek@ który nazwał mnie trollem tylko dlatego
    że prostego rysunku zrozumieć nie potrafił.

    Marek

  • 3. Data: 2011-04-11 08:41:23
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 11-04-2011 08:15, 4CX250 wrote:
    > Użytkownik " MH" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Eee tam. Ja uważam że Micho jest gut
    >
    > Ale są np. tacy jak niejaki Lelek@ który nazwał mnie trollem tylko
    > dlatego że prostego rysunku zrozumieć nie potrafił.

    Nie chce sie wtracac ale z to raczej ty miales problemy ze zrozumieniem
    tekstu pisanego. Nie przekrecaj.

    Pozdr

    Marek

  • 4. Data: 2011-04-11 09:06:14
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com> napisał w
    wiadomości news:inuerk$v4f$1@news.onet.pl...

    > Nie chce sie wtracac ale z to raczej ty miales problemy ze zrozumieniem
    > tekstu pisanego. Nie przekrecaj.

    To co napisał Lelek@ to bzdury. Inni jakoś problem zauważyli i jest OK a on
    nie i wsadził głowę w piasek.
    Po prostu nie rozumie rysunku jaki jest w dataschicie i nie potrafi odróżnić
    bufora od rejestru a zwykłego rejestru od rejestru FIFI.
    Ale co mi tam jakiś Lelek@ ja z jego "wiedzy" korzystac nie mam zamiaru :)

    Marek

  • 5. Data: 2011-04-11 09:26:49
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-11 01:55, MH pisze:
    > Szkoda czasu na dyskusję z "MONDRALOM" - prostych pytań nie rozumie , ale jest
    > "NAJMONDŻEJSZY".
    >
    > MH

    Przyznam, ze ja czytajac twój post o FPGA odniosłem wrażenie jakbyś nie
    wziął przepisanych prochów na ADHD. Albo wziął coś czego nie powinieneś
    brać.

    MD

  • 6. Data: 2011-04-11 10:44:36
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> wrote in message

    > Ale co mi tam jakiś Lelek@ ja z jego "wiedzy" korzystac nie mam zamiaru :)

    Ja więcej zrobiłem komercyjnych projektów na ATmegach niż ty masz pewnie
    masz lat :-)

  • 7. Data: 2011-04-11 11:44:11
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Lelek@" <r...@i...iw> napisał w wiadomości

    > "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> wrote in message

    > Ja więcej zrobiłem komercyjnych projektów na ATmegach niż ty masz pewnie
    > masz lat :-)

    To ty wróżką powinieneś zostać. Nawet wiesz ile mam lat !

    Marek

  • 8. Data: 2011-04-11 12:33:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > To ty wróżką powinieneś zostać. Nawet wiesz ile mam lat !

    Przecież nie trzeba wiedzieć i nie trzeba być wróżką.
    Wystarczy zrobić, powiedzmy, sto projektów.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2011-04-11 12:42:30
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    Mario <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > , ale jest

    > Przyznam, ze ja czytajac tw=F3j post o FPGA odnios=B3em wra=BFenie jakby=B6=
    > nie=20
    > wzi=B1=B3 przepisanych proch=F3w na ADHD. Albo wzi=B1=B3 co=B6 czego nie =
    > powiniene=B6=20
    > bra=E6.
    >
    > --=20
    > Pozdrawiam
    > MD

    ===============

    FPGA , to tylko docelowy "target" implementacji.. I bynajmniej nie o to
    chodziło !! Chodzi o graficzną postać symulacji. Tak CIĘZKIE do zrozumienia
    ?! Rozumiem , że brak pomysłu ot tak od strzału , ale jak się nie ma nic do
    powiedzenia w temacie , to hmmm.. Ja też pomysłu odn. rozwiązania problemu
    nie miałem (czas przeszły , już wiem jak) , stąd zadałem pytanie na grupę.
    Czy było to w formie "zróbcie to za mnie" ?? No chyba nie !! Więc SPADAJ
    GÓWNIARZU z grupy... "Wyspeluję" ci kolina:

    WHISKEY-YANKEE-PAPA-INDIA-ECHO-ROMEO-DELTA-ALPHA-LIM
    A-ALPHA-JULIET

    mh

  • 10. Data: 2011-04-11 12:44:33
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Przecież nie trzeba wiedzieć i nie trzeba być wróżką.
    > Wystarczy zrobić, powiedzmy, sto projektów.

    Taak. "Mruganie" ledami, włączanie silniczka...
    I po stu takich projektach nadal nie rozróżniać zwykłego bufora od rejestru
    :)

    Marek