eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrójmiasto - silnikowiec z prawdziwego zdarzenia? - help!Re: Trójmiasto - silnikowiec z prawdziwego zdarzenia? - help!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trójmiasto - silnikowiec z prawdziwego zdarzenia? - help!
    Date: Tue, 26 Jun 2012 09:58:59 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 25
    Message-ID: <jsbq43$8fv$1@news2.ipartners.pl>
    References: <js9ng8$29ne$1@news2.ipartners.pl> <jsbm73$p31$1@inews.gazeta.pl>
    <jsbodk$7i7$1@news2.ipartners.pl> <jsbp9d$h9s$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1340697539 8703 157.25.157.219 (26 Jun 2012 07:58:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Jun 2012 07:58:59 GMT
    In-Reply-To: <jsbp9d$h9s$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.28) Gecko/20120306
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456387
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-06-26 09:44, bratPit[pr] pisze:
    > z uszczelniaczami to jest zawsze lekkie wróżenie z fusów, po całonocnym postoju
    można wziąć drugą osobę niech odpala auto, a samemu patrzeć na wydech, jak są
    nieszczelne uszczelniacze to po trzonkach zaworów olej spływa do cylindra i przy
    odpalaniu rano zakopci na niebiesko,

    No patrzyłem, nie kopci na niebiesko przy odpalaniu ani na zimno, ani na gorąco.
    W kontekście ubytku oleju można by napisać: niestety nie kopci.

    > z kolei przy zapieczonych zgarniaczach oleju powinien kopcić przy obciążeniu i
    wysokich obrotach (redukcja i wyprzedzanie) ale żeby to było widać to musiałby dużo
    pić tego oleju,

    Tego na razie nie miałem jak zweryfikować z braku drugiego kierowcy, przygazówka na
    postoju nie objawia dymu.
    Bierze 1L/1000, typowo... wyniki spalin: bdb.

    > ja niestety obstawiam, że to zapieczone zgarniacze oleju dają popalić :/

    Czy pomiar sprężania, próba olejowa dadzą wiarygodny obraz, czy to nadal wróżenie?
    Jeśli by się nie pogarszało, to chyba odpuszczę... Dwóch mechaników (w tym opel
    service) radzi najpierw
    wlać płukankę i liczyć na to że się choć niektóre pierścienie odblokują.
    Auto ma 170kkm, raczej pewne.
    W papierach f-ra na "naprawę głowicy" (2011, przy 160kkm), o ile potrafię rozczytać
    język oprawców.
    Rozrząd, pompa wody, termostat, UPG + sruby, cośtam (ale nie ma wypisanych ani
    uszczelniaczy ani zaworów...)
    Ciekawe co to było - może przegrzany

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: