  • Data: 2014-01-18 16:34:57
    Temat: Re: Trojmiasto - naprawa telefonow zabytkowych
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brum" <s...@n...berdyczow> napisał

    > mozesz grac dalej: zdejm obudowe i sprawdz czy przewody tarczy sa cale i
    > podlaczone
    > jesli tak, podlacz w ich miejsce inna tarcze
    > w ten sposob bedziesz mial pewnosc, ze problem jest z samym modulem tarczy
    > a wowczas? mozesz polowac na tarcze, albo szukac speca, ktory ja naprawi
    Przewody sa cale i tarcza tez nie naruszona,
    Problem w tym ze ja podczas doprowadzanie tego telefonu do jako takiego
    stanu rozpiąłem przewody od tarczy nie zaznaczajac wczesniej ich pozycji.
    Przy ponownym podlaczaniu mam 16 mozliwych kombinacji i na pewno zrobilem
    jakis blad. Nie mam w tej chwili drugiego podobnego telefonu gdzie moglbym
    to sprawdzic dlatego mialem nadzieje ze znajde kogos kto bedzie wiedzial jak
    powinny byc podlaczone cztery przewody do czterech zacisków.
    Jesli ktos z Was ma podobny, dzialajacy telefon to mozna by podejzec sposob
    polaczenia tych kabelkow.
    --
    Tomasz