  • Data: 2014-01-19 10:57:50
    Temat: Re: Trojmiasto - naprawa telefonow zabytkowych
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    IODP w polskich telefonach z tarczą (RWT) były trzy zaciski.
    Następnym razem rób zdjęcie wnętrza (np. telefonem ;)) zanim zaczniesz coś rozkręcać.
    Mnie się wydaje, że jest tylko 24 mozliwości podłączenia ;-)
    Ale biorąc pod uwagę, że to tylko styki, to powinno działać także po odwrotnym
    połączeniu "biegunów".
    Czyli jeśli tyko 6 możliwości, to statystycznie za 3.-4. powinno zadziałać :-)

    -----
    > Przy ponownym podlaczaniu mam 16 mozliwych kombinacji i na pewno zrobilem jakis
    blad.
    > Nie mam w tej chwili drugiego podobnego telefonu gdzie moglbym to sprawdzic dlatego
    mialem nadzieje ze znajde kogos kto bedzie
    > wiedzial jak powinny byc podlaczone cztery przewody do czterech zacisków.
    > Jesli ktos z Was ma podobny, dzialajacy telefon to mozna by podejzec sposob
    polaczenia tych kabelkow.