-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.d
e!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <l6l09j$782$1@node1.news.atman.pl> <l6lft5$pm5$2@speranza.aioe.org>
<528e44d1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
<l6llcc$acv$1@speranza.aioe.org>
<528e7882$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
<l6luff$284$1@speranza.aioe.org>
In-Reply-To: <l6luff$284$1@speranza.aioe.org>
Subject: Re: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
Date: Thu, 21 Nov 2013 22:43:08 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131121-1, 2013-11-21), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 19
Message-ID: <528e7e5f$0$2289$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.186.27.157
X-Trace: 1385070175 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2289 79.186.27.157:52186
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511820
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l6luff$284$...@s...aioe.org...
> W dniu 2013-11-21 22:18, Cavallino pisze:
>
>> I akurat na lewym pasie uda się zahamować, ale już skręcić na prawo nie?
>
> W sytuacji awaryjnej (dosłownie i mniej dosłownie) decydują sekundy. Zanim
> się zorientujesz, co się na prawdę stało i co powinieneś teraz zrobić nie
> ma już takiej możliwości.
No nie wiem, ja z zatartym silnikiem bez oleju dałem radę zjechać z lewego
pasa autostrady w Niemczech i jeszcze dokulać się do zjazdu....
Choć oczywiście w przypadku jakiejś baby za kółkiem jestem w stanie sobie
wyobrazić bezmyślność o której piszesz, ale facet wyjątkowo nierozgarnięty
musiał być w tym przypadku, co posadowienie trójkąta dobitnie dokumentuje.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.13 22:49 J.F
- 21.11.13 23:24 Poldek
- 21.11.13 23:38 Poldek
- 21.11.13 14:12 charwel(Oo)==:::
- 21.11.13 18:29 LEPEK
- 21.11.13 20:02 LEPEK
- 21.11.13 22:37 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=