    From: marjan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trochę trzęsie przy ruszaniu.
    Date: Sun, 21 Mar 2010 22:47:44 +0100
    Sender: m...@s...agh.edu.pl

    Cavallino pisze:

    > Chyba źle się zabrałeś do tematu.
    > Skoro przed wymianą szarpało, po wymianie szarpało, to dlaczego
    > zapłaciłeś za usługę?

    Bo nie ja odbierałem samochód od mechanika, tylko tato, a sam mechanik
    tak w ogóle to dobry znajomy taty, więc mam do niego zaufanie (od kiedy
    skończyła się gwarancja na auto, zawsze przeglądy robione były u niego i
    wszystko było ok). Zagmatwane to wszystko ;)

    > Teraz lepiej jedź do kogoś trzeciego, niech sprawdzą co Ci tam włożyli
    > podcza naprawy, bo możesz stracić dowody kantu.
    > Może w Twoim przypadku to inna usterka (np. opisywane obok problemy z
    > poduszkami), a Ciebie naciągnęli na nowe sprzęgło.

    Wszystko możliwe, będę musiał zrobić tak jak mówisz. Chociaż poza
    opisywanymi objawami miałem także inne, jednoznacznie wskazujące na
    awarię sprzęgła (przed wymianą), więc tamto na pewno było zużyte. Z
    resztą mechanik zostawił mi stare sprzęgło i widziałem że takie blaszki
    były miejscami powyłamywane (to chyba docisk sprzęgła? nie wiem, nie
    znam się).
    Dzięki za pomoc.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,