    From: Marek Waskiel <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Troche o fotografii podrozniczej
    Date: Tue, 11 Aug 2009 15:01:51 -0700 (PDT)

    On 11 Sie, 22:44, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Obawiam się, że przedobrzyłeś i to bardzo. Same fotki też dość mikre i
    > stwarza to wszystko wrażenie straganu, a nie galerii do oglądania.

    > Obawiam się, że ludzie tutaj mało rozumieją przymiotnik "podróżnicza" i
    > że bardziej istotne może być to, co zdjęciach przedstawiają niż ich
    > tzw. "wartość artystyczna". Choć muszę przyznać że dość szybko
    > zamknąłem Twoją stronę z powodów opisanych w poprzednim punkcie.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > de Fresz

    Czołem!
    Jeżeli przy okazji innego serwisu wracasz do mojej strony www.waskiel.pl
    faktycznie jest stragan. Przy swojej stronie napisałem wyraźnie:
    "witryna przygotowana w ten sposób aby osoby zajmujące się zawodowo
    poszukiwaniem zdjęć do publikacji (prasa, Internet, agencje reklamowe)
    mogły szybko przeszukać zbiory moich fotografii oraz dokonać wszelkich
    czynności związanych z zamówieniem konkretnego zdjęcia." Jeżeli
    cokolwiek te osoby zainteresuje dostają zdjęcia w odpowiedniej formie
    i są one potem wybierane i publikowane w różnych mediach - co w sumie
    jest dla mnie absolutnie wartością obiektywną niż subiektywne pojęcie
    mikre, miałkie czy nijakie. Nie produkuję galerii artystycznych zdjęć
    dla TWA - najlepiej czarno-białych, pomazanych i nieostrych w
    kwadracie na przeterminowanym filmie i za pomocą holgi. Nie mam takich
    tęsknot. Sądzę, że osoby zainteresowane podróżami mogą też zobaczyć
    różnie miejsca zanim się tam wybiorą. Nic ponadto. No może tylko
    więcej zaufania do ludzi! Może jednak rozumieją co niesie ze sobą
    termin "fotografia podróżnicza".
    Pozdrawiam
    Marek