  • 21. Data: 2009-06-15 15:13:54
    Temat: Re: Troche fotek Hartowiec
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Aleś się przejął typowo polskim mędzeniem. Akurat Pjomaj też robi
    > imprezy, które są w jakiś sposób powtarzalne więc nie rozumiem o co mu
    > chodzi. Ale jak widać "własne" nudy są lepsze od cudzych.

    Zrozumienie tekstu pisanego jak widac to dar dany tylko niewielu.
    Przepraszam, ze sie odezwalem w tym watku wiecej, nie bede. W koncu to
    nie moj watek.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 22. Data: 2009-06-15 15:16:59
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Tytus obfotografował wszystko i wszystkich.

    Mnie nie ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 23. Data: 2009-06-15 16:24:16
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-15 16:09:43 +0200, Jacek Różański <j...@e...pl> said:

    > Tytus obfotografował wszystko i wszystkich.

    Bakap rzeczywistości dobra rzecz ;-) Szkoda że bez dźwięku ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 24. Data: 2009-06-15 17:02:51
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 15 Cze, 18:24, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Bakap rzeczywistości dobra rzecz ;-) Szkoda że bez dźwięku ;-)
    Z dzwiekiem jest Nemo w swoim pokazowym numerze do "Mam talent". No i
    "c*uja tam", of korz.
    :)

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 25. Data: 2009-06-16 07:06:38
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    cze dzieciaczki

    Nawet najstarsi najstarsi nie pamiętają kiedy tu ostatnio pisałem :)
    Ale na imprezie byłem i nawet kilka fotek mam z tego tytułu,
    a nawet kilka krótkich filmików.
    Nie wiem tylko czy mogę je (te filmiki) zamieścić w sieci.
    Jacek na jednym jest w roli glównej i nie wiem czy się na to zgadza ;)
    fotki tutaj http://picasaweb.google.com/fiodorprecel/09_06_11Roz
    anscy#

    pozdraviam
    fiodor

  • 26. Data: 2009-06-16 07:33:20
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    > Mozna popaczec...jak by byli chetni na calosc to moge wypalic orginaly
    > (dwie plyty DVD) i przekazac n.p. w 200
    >
    > http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Hartek200906
    12#

    Dziękuję, Tytusie.

    Dzięki Twoim fotkom poczułem się, jakbym tam był w tym roku - nuda,
    "ziewanko", super impreza.
    Bardzo żałuję, że mnie tam nie było. Np. nie słyszałem, jak Mikołaj
    śpiewał - a widać, że śpiewał. (:

    PS
    Dwie fotki z 36 klatkowego filmu - czyli jedna na 18 sztuk. Taka proporcja
    udanych/nieudanych zdjęć _mnie_ zadowala bardzo.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 27. Data: 2009-06-16 11:36:12
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    fiodor wrote:
> [...]
    > Nie wiem tylko czy mogę je (te filmiki) zamieścić w sieci.
    > Jacek na jednym jest w roli glównej i nie wiem czy się na to zgadza ;)

    przepraszam, a gdzie uroczyscie wisial uroczysty progam?
    pbnw

    --
    pozdrawiam, lesor

  • 28. Data: 2009-06-16 11:52:20
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > przepraszam, a gdzie uroczyscie wisial uroczysty progam?

    dopoki wisial to wisial
    uroczyscie na drzwiach do "baru"
    tuz pod plakatem
    "dzien motocyklisty w lubawie";]

    pzdrw
    Piotr

  • 29. Data: 2009-06-16 18:33:30
    Od: Terror <t...@g...com>

    On 15 Cze, 19:02, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Z dzwiekiem jest Nemo w swoim pokazowym numerze do "Mam talent". No i
    > "c*uja tam", of korz.
    > :)
    >
    > pzdr, dr
    > FJR/525