  • Data: 2011-04-07 12:51:18
    Temat: Re: Troche dziwne pytanie o ksenony
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:55acffac-9a52-48ff-a1a5-fd7f565a01d3@z37g2000vb
    l.googlegroups.com...
    On 7 Kwi, 08:26, "Artur\(m\)" <m...@i...pl> wrote:

    > Wiesz to mnie trochę ciekawi. Piszą "Weź pan/pani taki wihajster
    > z torebki foliowej, włóż w dziurkę (nr15A z rysunku 6.1) i pokręć sobie,
    > aby było lepiej niż ustawiliśmy w naszej fabryce".

    Tutaj masz - przykladowo - wyciag z instrukcji Subaru Forester z 2004
    roku:

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/7_3tHf2Hy3c7LU
    dBCcXvGg?feat=directlink

    *******
    Ale to chyba w fabryce ustawiają na tej podstawie i w warsztacie.
    Co chcesz poprawiać.
    *****************8

    > Nie czytałem nigdy czegoś takiego, ale tak sobie to wyobrażam.
    >
    > W jakich okolicznościach światła wymagają korekty, oprócz korekty
    > z kabiny, gdy gruba:) teściowa wsiądzie z tyłu?

    Po kazdym demontazu/wymianie/stluczce.

    ********
    Być może ksenony to jakiś "smok" i rzeczywiście postępuje się z tym inaczej.
    Ja po demontażu/wymianie nic nie zmieniam i mam do dziś dobrze,
    sprawdzam "na murku" - codziennie.
    Artur(m)