  • Data: 2011-04-07 14:47:27
    Temat: Re: Troche dziwne pytanie o ksenony
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Kwi, 12:51, "Artur\(m\)" <m...@i...pl> wrote:
    > Tutaj masz - przykladowo - wyciag z instrukcji Subaru Forester z 2004
    > roku:
    >
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/7_3tHf2Hy3c7LU
    dBCcXvGg?feat=dir...

    > *******
    > Ale to chyba w fabryce ustawiają na tej podstawie i w warsztacie.
    > Co chcesz poprawiać?
    > *****************

    Jeszcze sie nie spotkalem, zeby warsztat dobrze ustawil lampy - na
    pewno sie zdarza, ale patrzac na nasze drogi - zapewne dosyc rzadko.

    Nie kupowalem nowego auta, ale czytalem juz pare historii, jak to w
    odebranej z salonu nowce pierwsze, co trzeba bylo zrobic, to poprawic
    ustawienie reflektorow.

    Masz racje - jesli sie nie czujesz na silach, lepiej pojechac na SKP -
    tylko tam "profilaktycznie" ustawia Ci zwykle zbyt nisko.

    > Po kazdym demontazu/wymianie/stluczce.
    >
    > ********
    > Być może ksenony to jakiś "smok" i rzeczywiście postępuje się z tym inaczej.
    > Ja po demontażu/wymianie nic nie zmieniam i mam do dziś dobrze,
    > sprawdzam "na murku" - codziennie.

    Chyba nie dosc jasno sie wyrazilem - mialem na mysli demontaz/wymiane
    reflektora. W starym Civicu po grzebaniu przy pasie przednim lewy
    reflektor swiecil w niebo, drugi oswietlal 2m powierzchni przed
    pojazdem.

    Moze w Twoim aucie sruby/zaczepy lamp zawsze idealnie ustawiaja
    reflektor? (szczerze mowiac - watpie).

    pozdr
    AA