  • 61. Data: 2011-06-02 20:36:15
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 17:19, Grzegorz Rogala pisze:

    > 100KM, stalowa rama, malo elektroniki, wiecej niz 2 garnki, proste i nie
    > do zajebania.

    A gdzie tu zysk ?
    Lepiej sprzedac takiese moto, reszte kasy pocisnac do marketoidow,
    wypromuje sie i lemingi kupia :)

    pozdr
    newrom

  • 62. Data: 2011-06-02 20:55:11
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Roman Niewiarowski"
    reszte kasy pocisnac do marketoidow,
    wypromuje sie i lemingi kupia :)

    I Ty tak do kolegofff???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 63. Data: 2011-06-02 20:57:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 22:55, Tytus z domQ pisze:

    > I Ty tak do kolegofff???

    Ojtam, ojtam. Lemingi to milunie futrzaki.
    Takie kiuaji czy jakos tak.

    pozdr
    newrom

  • 64. Data: 2011-06-02 21:01:18
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 2011-06-02 19:08, Kefir pisze:

    > Z 1050 poszli wreszcie w dobrym kierunku: przynajmniej przestali
    > udawac.

    1050 to niewiadomoco jest, wlasciwie to fajny na miasto jest.

    --
    pozdr!
    Rogal

  • 65. Data: 2011-06-02 21:03:47
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 2011-06-02 20:23, kocyk pisze:

    > Tiger xc jest. Moto morini tu powiela wady ktma adv.

    Tiger XC jest czesciowo na CAN, ale chociaz ma stalowa rame i >2 garnki.
    Moze jak go dopracuja?
    Bo obejrzalem dosyc dokladnie, pare dynksow mi sie nie do konca podoba.
    Kwiatek! Kupiles? masz? opowiadaj!

    --
    pozdr!
    Rogal

  • 66. Data: 2011-06-02 21:15:29
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Ta pewnie :)
    Na rusku to i 400 km trasa w cywilizowanym kraju to wyzwanie dla "nie
    mientkich" :)

  • 67. Data: 2011-06-02 21:22:33
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    dr600 127 kg ??? to bylby cud :)
    ma ze 150kg i nadaje sie dawac po szutrach co najwyzej :) oczywiscie mozna i
    do lasu i do bagna ale niefajnie sie go potem dzwiga w blocie a potem zapala
    z kopa bo jesli ma miec mini mase to napewno wersja z kopniakiem tylko czyli
    archiwalne dzieje tego modelu wiec i poczatek mega inwestycji po zakupie :)
    chcesz do lasu, blota, piachu to sprzet jak pisali poprzednicy max 120 kg,
    chcesz podroznika ale enduro to ktm adventure 640, chcesz silniejszego na
    szose to wiekszy ktm 990 albo tiger, wiadro, itp. :)

    Uzytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisal w wiadomosci

  • 68. Data: 2011-06-02 21:27:47
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 18:20, kocyk pisze:
    > Hehe, sie im wiertarka w druga strone podlaczyla.
    > A na powaznie, mniej nie ma na pewno, ale byc moze masz szczescie i ma
    > wlasnie tyle. Choc sadzac po 800gs ktory tam ogladalem...
    > K.

    Hmm a co z 800GS nie bylo w porzadku...?

  • 69. Data: 2011-06-02 21:31:28
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 19:08, Kefir pisze:
    > Twierdze jednak, ze T. 955 nadaje sie w teren najmniej z wymieninych.
    > Z 1050 poszli wreszcie w dobrym kierunku: przynajmniej przestali
    > udawac.

    A czym sie tak rozni 1050 od 995 - bo w kwestii ramy wyglada podobnie...

  • 70. Data: 2011-06-02 21:39:38
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jun 2, 11:03 pm, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > Tiger XC jest czesciowo na CAN, ale chociaz ma stalowa rame i >2 garnki.
    > Moze jak go dopracuja?
    > Bo obejrzalem dosyc dokladnie, pare dynksow mi sie nie do konca podoba.
    > Kwiatek! Kupiles? masz? opowiadaj!

    Kupil, pewnie wlasnie gania i zalatwia papiery. Ja zas ogladam jego
    miejsce parkingowe ;) Ja trujfiarzom nie wierze, nikomu juz zreszta z
    producentow. Chca urwac kawalek torta BMW, napewno nie oferujac cos
    lepszego w kazdym wymiarze a tanszego i barddziec "cool". Do tego
    piecyk bez watpienia lepszy.
    Odwrocmy sytuacje: jak gleboki bylby rynek na "prawdziwe" wyprawowki,
    zgodne z Twymi zalozeniami i spelniajace norme spalin Ojro
    fifdziesiat"?
    Czy nie oplacalniej jest nakrecic kampanie marketingowa, zrobic
    maszyne ktora dobrze udaje solidnosci, sprzedawac do tego mnostwo
    akcesoriow, z blotem w spay'u wlacznie. I tak w prawdziwe klopoty
    wpierniczy sie 1-3% uzyszkodnikow - kto ich usyszy? A jak koza bedzie
    elitarnie droga to, stac bedzie leszczyka wziac terenowke jako
    obstawe.

    Pawel Ace chetnie polaczylby reame Viadra z napedem 955. Pomimo ze
    tytulem padu ECU po kapieli, zrobila pare kkm na holu.Po namysle
    zrobilbym podobnie. Albo DR600 ;)

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955