-
51. Data: 2011-06-02 15:53:23
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Piotr <z...@g...com>
W dniu 2011-06-02 17:19, Grzegorz Rogala pisze:
> Znowu kwadratura kola, niechze ktos wyprodukuje motocykl na wschod..
> 100KM, stalowa rama, malo elektroniki, wiecej niz 2 garnki, proste i nie
> do zajebania.
A jak nie tamto - to na pewno to: http://www.ural.cc/index.php?cross ;)))
Enduro z koszem? A jakze!
-
52. Data: 2011-06-02 15:55:12
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
W dniu 02-06-2011 17:51, Piotr pisze:
> http://www.ural.cc/index.php?solo ? ;)
W sumie na upartego.. obsluga wymaga mlotka, przecinaka i klucza 13 :)
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
http://www.rogal.riders.pl
-
53. Data: 2011-06-02 15:55:12
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>
W dniu 2011-06-02 17:40, Mari@ pisze:
> W dniu 2011-06-02 17:09, AZ pisze:
>
>> Eeee tam pierdolisz ;-) http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ
> *** Jeśli mnie pamięć nie myli to tak z 10 lat temu, jakaś polska ekipa
> objeżdżała Afrykę Drag Starem albo innym czopkiem.
> Podobno dali radę, chociaż zaiste dziwnie to wyglądało.
*** Yamaha Venture XVZ 1300,
http://www.motocykl-online.pl/artykuly/Podroz_dookol
a_swiata_2002_cz_5
--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
+ Slow Rider & Road Lamer MC President +
+ "cos byc musi do cholery za zakretem" +
+------- mariarider[malpa]op.pl --------+
-
54. Data: 2011-06-02 16:20:05
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: kocyk <k...@Z...pl>
Piotr wrote:
>
>
> W dniu 2011-06-02 07:13, kocyk pisze:
>> Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg.
>> Ogladales ty tam kiedys cos w tym gdansku?
>> K.
>
> Tak, wlasnie tego Tigera - tak na powaznie, to na moje (niedoswiadczone,
> skromne!) oko - on wyglada na duzo mniej niz 63 kkm...
Hehe, sie im wiertarka w druga strone podlaczyla.
A na powaznie, mniej nie ma na pewno, ale byc moze masz szczescie i ma
wlasnie tyle. Choc sadzac po 800gs ktory tam ogladalem...
K.
-
55. Data: 2011-06-02 17:08:03
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Kefir <a...@g...com>
On Jun 2, 4:30 pm, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
> W dniu 02-06-2011 10:41, de Fresz pisze:
>
> > Ale dlaczego? Czy Buma GS Adv, ważąca circa 270 kg i z wystającym na
> > boki garami, aż proszącymi się o rozjebkę przy glebie na większe
> > kamienie jest aby na pewno dużo sprawniejsza w terenie?
>
> Sam sobie odpowiedziales, GS to nie jest motocykl w teren ale
> marketoidzi wmowili to swiatu, ze to najlepszy motocykl wyprawowy..
> zapomnieli tylko dodac..
> _pod warnkiem, ze za Toba jedzie woz serwisowy na 18 kolach_ ;))
Coz, nie chcialem ranic licznie tu zgromadzonych, zapatrzonych w swe
zelazo. BMW/KTM: jedni opanowali mistrzostwo w ekstremalnym strzyzeniu
klientow z kasy (pojawiaja sie kolejni nasladowcy), drudzy sprzedaja
prototypy. IMO.
Twierdze jednak, ze T. 955 nadaje sie w teren najmniej z wymieninych.
Z 1050 poszli wreszcie w dobrym kierunku: przynajmniej przestali
udawac.
--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955
-
56. Data: 2011-06-02 17:14:25
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Kefir <a...@g...com>
Elou!
On Jun 2, 4:22 pm, Gawron <m...@g...com> wrote:
> On 2 Cze, 00:41, Kefir <a...@g...com> wrote:
>
> > Afryke
> > sobie kup.
>
> Wiedzialem, ze kiedys to powiesz!
Mowilem juz kilka razy. Wiedzialem, ze kiedys uslyszysz!
To ma sie nijak do mych wlasnych oczekiwan: nie chce czegos, co
telepie lapskami bardziej niz niejeden singiel.
--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955
-
57. Data: 2011-06-02 18:23:31
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: kocyk <k...@Z...pl>
Grzegorz Rogala wrote:
> W dniu 02-06-2011 16:34, de Fresz pisze:
>
>> Podobnie można powiedzieć o KTMach Adventure (i małym i dużym) - nie
>> kojarzę relacji z wyprawy na tych sprzętach, w czasie której coś by
>> się nie zjebało ;-)
> Znowu kwadratura kola, niechze ktos wyprodukuje motocykl na wschod..
> 100KM, stalowa rama, malo elektroniki, wiecej niz 2 garnki, proste i nie
> do zajebania.
>
> Ps. Afryka odpada chyba, ze w zestawie z kijem od szczotki do odpychania ;)
> Ps2. Kocyk Twoje Moto Morini tez nie jest rozwiazaniem.
Tiger xc jest. Moto morini tu powiela wady ktma adv.
K.
-
58. Data: 2011-06-02 18:25:07
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: kocyk <k...@Z...pl>
Kefir wrote:
> On Jun 2, 4:30 pm, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
>> W dniu 02-06-2011 10:41, de Fresz pisze:
>>
>>> Ale dlaczego? Czy Buma GS Adv, ważąca circa 270 kg i z wystającym na
>>> boki garami, aż proszącymi się o rozjebkę przy glebie na większe
>>> kamienie jest aby na pewno dużo sprawniejsza w terenie?
>> Sam sobie odpowiedziales, GS to nie jest motocykl w teren ale
>> marketoidzi wmowili to swiatu, ze to najlepszy motocykl wyprawowy..
>> zapomnieli tylko dodac..
>> _pod warnkiem, ze za Toba jedzie woz serwisowy na 18 kolach_ ;))
>
> Coz, nie chcialem ranic licznie tu zgromadzonych, zapatrzonych w swe
> zelazo. BMW/KTM: jedni opanowali mistrzostwo w ekstremalnym strzyzeniu
> klientow z kasy (pojawiaja sie kolejni nasladowcy), drudzy sprzedaja
> prototypy. IMO.
Wezcie go, prototypa jednego no.
K.
-
59. Data: 2011-06-02 18:56:19
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>
Siemka
*** "Kefir" Coz, nie chcialem ranic licznie tu zgromadzonych, zapatrzonych w
swe
zelazo. BMW/KTM: jedni opanowali mistrzostwo w ekstremalnym strzyzeniu
klientow z kasy (pojawiaja sie kolejni nasladowcy), drudzy sprzedaja
prototypy. IMO.
Marketingowcy tych firm stworzyli wsrod katalogboysow nowa jakosc, poczucie
posiadania sprzetu mistrzow...
kolesie od reklamy z HD pomimo 100 lat legendy to przedszkolaki.
--
Tytus
żółta motorynka
i malagutek
-
60. Data: 2011-06-02 19:35:35
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Kefir <a...@g...com>
On Jun 2, 8:25 pm, kocyk <k...@Z...pl> wrote:
> Kefir wrote:
> > On Jun 2, 4:30 pm, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
> >> W dniu 02-06-2011 10:41, de Fresz pisze:
>
> >>> Ale dlaczego? Czy Buma GS Adv, ważąca circa 270 kg i z wystającym na
> >>> boki garami, aż proszącymi się o rozjebkę przy glebie na większe
> >>> kamienie jest aby na pewno dużo sprawniejsza w terenie?
> >> Sam sobie odpowiedziales, GS to nie jest motocykl w teren ale
> >> marketoidzi wmowili to swiatu, ze to najlepszy motocykl wyprawowy..
> >> zapomnieli tylko dodac..
> >> _pod warnkiem, ze za Toba jedzie woz serwisowy na 18 kolach_ ;))
>
> > Coz, nie chcialem ranic licznie tu zgromadzonych, zapatrzonych w swe
> > zelazo. BMW/KTM: jedni opanowali mistrzostwo w ekstremalnym strzyzeniu
> > klientow z kasy (pojawiaja sie kolejni nasladowcy), drudzy sprzedaja
> > prototypy. IMO.
>
> Wezcie go, prototypa jednego no.
Doobra ;) ... co nie przeszkadza niektorym prototypom byc obiektami
pozadania. Mojego w sensie.
--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955