  • 71. Data: 2011-06-02 21:57:15
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 23:39, Kefir pisze:
    > Pawel Ace chetnie polaczylby reame Viadra z napedem 955. Pomimo ze
    > tytulem padu ECU po kapieli, zrobila pare kkm na holu.Po namysle
    > zrobilbym podobnie. Albo DR600;)

    Pozostaje DR600, kopac i plakac ;))

  • 72. Data: 2011-06-03 05:33:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 23:22, doomin13 pisze:

    > chcesz silniejszego na szose to wiekszy ktm 990

    Bylem na wycieczce z dwoma nufkami (1,5 i 2,5roku AFAIR) - obydwa sie
    popsuly. Podobno pompa paliwa im sie zatarla.
    Jakos mnie to nie przekonalo do tej marki w kategorii 'duzy turystyk' (
    640adv i jakis wscieklak dobrze sobie daly rade) :)

    pozdr
    newrom

  • 73. Data: 2011-06-03 05:49:15
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Piotr wrote:

    > Hmm a co z 800GS nie bylo w porzadku...?

    Przebieg, braki, malowanie, poskrecanie na srubki z castoramy w dodatku
    przypadkowo dopasowywane, ogolnie szkoda bylo czasu.
    Wiekszosc innych drynd wygladala podobnie. Predzej daloby sie cos wybrac
    ze starszych, ale sie nie przygladalem.
    K.

  • 74. Data: 2011-06-03 05:50:27
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzegorz Rogala wrote:

    > Tiger XC jest czesciowo na CAN, ale chociaz ma stalowa rame i >2 garnki.
    > Moze jak go dopracuja?
    > Bo obejrzalem dosyc dokladnie, pare dynksow mi sie nie do konca podoba.
    > Kwiatek! Kupiles? masz? opowiadaj!

    Co ci sie nie podoba? Mnie subrframe. A, no i jak mozna byc czesciowo na
    can?
    K.

  • 75. Data: 2011-06-03 06:16:39
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 2011-06-03 07:50, kocyk pisze:

    > Co ci sie nie podoba? Mnie subrframe.
    subframe, sety, zawias przedni, plasticzki pizdryczki,
    slaba sprezyna z tylu (czas zrzucic chyba z 20kg) itp
    i za niska kierownica.
    Detale niby ale w nowym motocyklu od razu pare rzeczy mi nie lezy,
    co wiecej juz sie na forach na zachodzie pojawily pierwsze choroby wieku
    dzieciecego a to uszczelka pod miska a to problemy z elektryka po
    postoju w wilgoci (1050 tez ma z tym problemy)

    A, no i jak mozna byc czesciowo na
    > can?
    Ano normalnie,
    tak jak w 1050, silnik jest na CAN, migaczyki, oswietlenie, duperele nie.
    Ba! KTM Adventure 990 R tez ma takie rozwiazanie.
    --
    pozdr!
    Rogal

  • 76. Data: 2011-06-03 06:18:20
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 2011-06-02 23:31, Piotr pisze:

    > A czym sie tak rozni 1050 od 995 - bo w kwestii ramy wyglada podobnie...
    Wszystkim.
    To sa zupelnie dwa inne motocykle z innej bajki,
    wspolna maja nazwe i producenta.
    955 mozna sprobowac zjechac z asfaltu 1050.. na 120/70-17 i 180/55-17 i
    zawiasie o skoku 10mm wiekszym niz Buza to moze byc wyzwanie ;))

    --
    pozdr!
    Rogal

  • 77. Data: 2011-06-03 06:28:19
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 2011-06-02 23:39, Kefir pisze:

    > Kupil, pewnie wlasnie gania i zalatwia papiery. Ja zas ogladam jego
    > miejsce parkingowe ;)
    To niech szybko robi ~12kkm wtedy wiekszosc rzeczy wyjdzie ;)

    > Ja trujfiarzom nie wierze, nikomu juz zreszta z
    > producentow. Chca urwac kawalek torta BMW, napewno nie oferujac cos
    > lepszego w kazdym wymiarze a tanszego i barddziec "cool". Do tego
    > piecyk bez watpienia lepszy.
    A ja sobie mysle, ze tym XC to akurat dobrze trafili, zrobili troszke
    mniej skomplikowany i bardziej toporny motocykl ktory odpowiada
    zalozeniom motocykla na dalsze wyjazdy nie koniecznie po asfalcie.

    > Odwrocmy sytuacje: jak gleboki bylby rynek na "prawdziwe" wyprawowki,
    > zgodne z Twymi zalozeniami i spelniajace norme spalin Ojro
    > fifdziesiat"?
    Co znaczy "prawdziwa wyprawowka" i "prawdziwa wyprawa"
    dla jednego to bedzie topienie sie po pachy w blocie >10kkm od domu
    a dla drugiego gwarancja powrotu na kolach z wakacji >8kkm od domu.
    Tak se mysle, ze gdyby ktos wypuscil motocykl po prostu dopracowany i z
    minimalna albo malo skomplikowana elektronika to znalazlby sie na to
    klient np. Nasz Podroznik Kocyk ;)

    > Czy nie oplacalniej jest nakrecic kampanie marketingowa, zrobic
    > maszyne ktora dobrze udaje solidnosci, sprzedawac do tego mnostwo
    > akcesoriow, z blotem w spay'u wlacznie. I tak w prawdziwe klopoty
    > wpierniczy sie 1-3% uzyszkodnikow - kto ich usyszy?
    Uslyszy, uslyszy pamietaj jaka potega jest internet. Pamietasz sprawe
    pekajacych subframe'ow w Buzach pierwszych? Suzuki chcialo to pod dywan
    zamiesc ale sie nie udalo i na zachodzie byl na to recall.

    > A jak koza bedzie
    > elitarnie droga to, stac bedzie leszczyka wziac terenowke jako
    > obstawe.
    Kocyk kupi ;) i pojedzie bez obstawy :)

    > Pawel Ace chetnie polaczylby reame Viadra z napedem 955. Pomimo ze
    > tytulem padu ECU po kapieli, zrobila pare kkm na holu.Po namysle
    > zrobilbym podobnie.
    Wszelkiego rodzaju wydumki budowane samemu to nie jest dla mnie dobre
    rozwiazanie.

    > Albo DR600 ;)
    Walki rozrzadu lozyskowane bez panewek bezposrednio w glowicy
    wystarczy slaby olej, nie dopilnowanie na czas zmiany, pech i mozesz
    miec duze kuku. Mialem takie DR600 szykowane na Zacmienie w 2008,
    rozebralem do srubki i chyba dobrze, ze sprzedalem :)

    --
    pozdr!
    Rogal

  • 78. Data: 2011-06-03 08:04:21
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-02 17:09:43 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Eeee tam pierdolisz ;-)

    A dziękuje, nawet często.

    > http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ

    No przecież wyraźnie chyba napisałem, że i szosówką da radę, nie? :-P

    de Fresz

  • 79. Data: 2011-06-03 08:06:55
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-02 17:14:21 +0200, Piotr <z...@g...com> said:

    > Jak sie ma malo kasy i wyliczony czas - to sie robia schody, bo np. nie
    > pozwolisz sobie na jakies tam sciaganie czesci np. DHLem do jakiegos
    > tam miejsca w Himalajach - gdzie i trwa to wieki i kosztuje krocie...
    >
    > Takze, niestety - szukando idealu, ktorego nie ma ;(

    Jeśli naprawdę poważnie myślisz o hardkorowych podróżach w dzicz i ma
    to szansę realizacji, to musisz wybrać sprzęta dokładnie do tego celu,
    nie ma mowy o żadnych kompromisach. Ale jeśli to tylko jakieś odległe,
    niesprecyzowane plany, to kup coś, na czym w międzyczasie polatasz.

    de Fresz

  • 80. Data: 2011-06-03 08:09:16
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-02 17:16:51 +0200, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> said:

    > Do endurzenia za male i za wsciekle ale na tor jak znalazl.

    Hę? Bez jaj, 250 4T daje radę w każdym terenie, trzeba tylko trochę
    więcej biegami powachlować niż na 450. A do wściekłości to tym sprzętom
    zdecydowanie dużo brakuje.

    > ano ;)
    > i jeszcze pare sprzetow na inne okazje ;)

    Powyższe to był jak mniemam program minumum ;-)

    de Fresz