  • 21. Data: 2011-06-02 06:28:55
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jun 2, 1:43 am, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Kumpel wygial raz. Uszlo :)

    Ten wlasnie raz bez watpienia czyni Twe doswiadczenie pelnym i
    kompletnym.

    > A ja za krotko jezdzilem na odlewanych kolach zeby miec okazje
    > przetestowac, szprychowanymi czasami przywale az swiat jeczy, ale dalej
    > sie trzymaja :)

    Moge Ci nawet od dzis nazywac: "Spoke-wheels-Romek". Wal se na zdrowie
    jak lubisz, zwaz jednak, ze spisac calej historii motocyklizmu, o
    odlewanych mowilem wylacznie w kontekscie kupowania Tygrysa 955, ktory
    w teren sie nie nadaje bedac delikatnym "udawaczem ęduro".

    > PS. Kefiru to ja Cie zrozumialem zupelnie wbok!

    Moze jadasz za duzo warzyw. Dogadalismy. Dobrze ze sie nie obraziles
    za nie wstawianie emotow.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955
    i ze jest stanem naturalnym kefiru <-to dla Kristosa

  • 22. Data: 2011-06-02 06:37:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 08:28, Kefir pisze:

    > Ten wlasnie raz bez watpienia czyni Twe doswiadczenie pelnym i
    > kompletnym.

    Raczy nie, ale po co mam ryzykowac, zwlaszcza ze kola szprychowane sa
    ladniejsze :)

    > Moge Ci nawet od dzis nazywac: "Spoke-wheels-Romek".

    Spoke ? Ten ze startreka ?

    > Wal se na zdrowie

    Bede! inszalah.

    > Moze jadasz za duzo warzyw.

    Coz zhobic, dieta :(

    > Dobrze ze sie nie obraziles za nie wstawianie emotow.

    A bo mam skleroze!

    Foch, foch.

    pozdr
    newrom

  • 23. Data: 2011-06-02 07:15:43
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > Hmm tu na grupie? a pozytywnie czy negatywnie raczej?

    Na grupie, Gdańsk, coś tam pordzewiałe, etc.

    Pzdr

    JKK

  • 24. Data: 2011-06-02 08:16:59
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    > Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg.
    > Ogladales ty tam kiedys cos w tym gdansku?
    > K.
    jak sprowadzony i w milach przebieg i w dodatku Triumph to raczej uk.
    popros o vin i numerki z v5c. raczej napewno CI nie dadza :) Wtedy juz
    wiesz dlaczego odpuscic :)

    jak juz dadza mozesz sprawdzic przeglady w anglii igdzie wpisuja przebiegi
    przy kazdym przegladzie

    http://www.direct.go...Mot/DG_10020539

    ps Tigera ujezdzam 3ci sezon t709 dokladnie - tzn w tej "buedzie" tylko z
    silnikiem 885 ale na wtrysku.

    Napisze cos wiecej moze wieczorej ale problemow nie mialem jeszcze zadnych
    poza eksploatacyjnymi rzeczami.

    Pzdr
    PanAdol

  • 25. Data: 2011-06-02 08:41:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-02 00:51:02 +0200, Kefir <a...@g...com> said:

    > Jakbys myslami nadazal za bezglosnym ruchem ust to dokladnie to samo
    > wyczytalbys w moim poscie: w porownaniu z wymienionymi kozami Tiger to
    > pic.

    Ale dlaczego? Czy Buma GS Adv, ważąca circa 270 kg i z wystającym na
    boki garami, aż proszącymi się o rozjebkę przy glebie na większe
    kamienie jest aby na pewno dużo sprawniejsza w terenie?

    de Fresz

  • 26. Data: 2011-06-02 09:03:57
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 00:41, Kefir pisze:
    > Pozornie mimowolne wtrety ideologiczne na temat DR600 naprowadzaja
    > nieco na Twoj krag zainteresowan: w pewnym zakresie chcesz byc wolny,
    > nadal moc podzidowac poza asfaltem, ale miec nieco wiecej mocy na
    > pogonienie po rownej drodze, byc moze zabrac pasazer- a/ke i nieco
    > bagazu. Powtarzam: ta koza jedynie udaje ze zrobi to dobrze. Afryke
    > sobie kup.

    Hmm kolega dosc dobrze wpadl na to - co ja mam na mysli, nawet samemu
    nie wiedzac ;)

    Dokladnie tak jakos chyba jest ;)

    No z ta rama w Tigerze to jednak nie pomyslalem, urzekl mnie po prostu
    silnik - 3 cylindry w rzedzie...to musi chodzic.

    A z drugiej strony - mialem wszystkie 'male' endurowate GS650 itd. -
    gdzie na jednym cylindrze sie nie posmiga po ulicach, a znow czesto na
    prawdziwy teren sa po prostu za duze i za ciezkie...

    Mowilem o DR600 bo jest plan kupic wstepnie takiego, pojezdzic troche i
    poduczyc sie w terenie, potem mial byc ten Tiger...

    Generalnie przewiduje 70% czasu po miescie / drogach, z pozostalych 30%
    - 70% lekki teren (szutry, lesne, polne itd.), ale 30% - chcialbym miec
    pewnosc, ze moge sie nim wybrac w ciezszy teren, do krajow
    'rozwijajacych sie', gdzieby to to - wytrzymalo i probe terenu i
    kiepskie paliwo i serwis slaby...

    ...teraz to juz nie wiem ;(

  • 27. Data: 2011-06-02 09:07:46
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 09:15, J_K_K pisze:
    > Na grupie, Gdańsk, coś tam pordzewiałe, etc.

    Wiem, czytalem - no staraja sie chlopaki sprzedac + tu jest Polska - ja
    odnioslem w sumie dobre wrazenie (tzn. jestem odporny na pic sprzedawcow
    w sumie chyba).

    No rzekome (nie wiem, nie sprawdzilem) cofanie licznikow to jakas
    dziecinada, ale moze klienci tak wola. Ja nie rozumiem po co sie to
    robi, przeciez moze byc pieknie utrzymany, serwisowany itd. z
    przebiegiem 100 kkm i zajezdzone dranstwo z przebiegiem 50 kkm - chyba,
    ze kazdy zaklada, ze nikt nie dba, olewa, nie serwisuje i zajezdza -
    wtedy im mniejszy przebieg tym po prostu lepszy stan...

    jedyne co mnie zdziwilo to to, ze jazda probna po wplacie calosci
    wartosci motocykla...troche bez sensu...

  • 28. Data: 2011-06-02 09:08:27
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 07:13, kocyk pisze:
    > Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg.
    > Ogladales ty tam kiedys cos w tym gdansku?
    > K.

    Tak, wlasnie tego Tigera - tak na powaznie, to na moje (niedoswiadczone,
    skromne!) oko - on wyglada na duzo mniej niz 63 kkm...

  • 29. Data: 2011-06-02 09:10:10
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 10:16, PanAdol pisze:
> [...]
    > silnikiem 885 ale na wtrysku.
    >
    > Napisze cos wiecej moze wieczorej ale problemow nie mialem jeszcze zadnych

    Ah no wlasnie - tam tez dosc czesto sie 'z modelu na model' zmienialy
    silniczki chyba, prawda?

    Moze cios wiecej na ten temat? Bo widze, ze na niemieckich stronach sa
    zawsze oznaczenia przy ogloszeniach - T400 i jakies inne...

  • 30. Data: 2011-06-02 09:10:54
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 10:16, PanAdol pisze:
    > jak juz dadza mozesz sprawdzic przeglady w anglii igdzie wpisuja przebiegi
    > przy kazdym przegladzie
    >
    > http://www.direct.go...Mot/DG_10020539

    A moglby kolega dac prawidlowy link, ewentualnie jakos naprowadzic mnie
    na to czego i gdzie szukam? Dzieki ;)