eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTriumph Tiger 995i › Re: Triumph Tiger 995i
  • Date: Thu, 02 Jun 2011 11:03:57 +0200
    From: Piotr <z...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Triumph Tiger 995i
    References: <4...@n...home.net.pl> <is66q3$b84$1@news.onet.pl>
    <4de6a0c5$1@news.home.net.pl>
    <e...@p...googlegroups.com>
    <4de6b856$1@news.home.net.pl>
    <4...@l...googlegroups.com>
    In-Reply-To: <4...@l...googlegroups.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
    Message-ID: <4de751fb$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1307005435 212.85.112.42 (2 Jun 2011 11:03:55 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 30
    X-Authenticated-User: p...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:641481
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-02 00:41, Kefir pisze:
    > Pozornie mimowolne wtrety ideologiczne na temat DR600 naprowadzaja
    > nieco na Twoj krag zainteresowan: w pewnym zakresie chcesz byc wolny,
    > nadal moc podzidowac poza asfaltem, ale miec nieco wiecej mocy na
    > pogonienie po rownej drodze, byc moze zabrac pasazer- a/ke i nieco
    > bagazu. Powtarzam: ta koza jedynie udaje ze zrobi to dobrze. Afryke
    > sobie kup.

    Hmm kolega dosc dobrze wpadl na to - co ja mam na mysli, nawet samemu
    nie wiedzac ;)

    Dokladnie tak jakos chyba jest ;)

    No z ta rama w Tigerze to jednak nie pomyslalem, urzekl mnie po prostu
    silnik - 3 cylindry w rzedzie...to musi chodzic.

    A z drugiej strony - mialem wszystkie 'male' endurowate GS650 itd. -
    gdzie na jednym cylindrze sie nie posmiga po ulicach, a znow czesto na
    prawdziwy teren sa po prostu za duze i za ciezkie...

    Mowilem o DR600 bo jest plan kupic wstepnie takiego, pojezdzic troche i
    poduczyc sie w terenie, potem mial byc ten Tiger...

    Generalnie przewiduje 70% czasu po miescie / drogach, z pozostalych 30%
    - 70% lekki teren (szutry, lesne, polne itd.), ale 30% - chcialbym miec
    pewnosc, ze moge sie nim wybrac w ciezszy teren, do krajow
    'rozwijajacych sie', gdzieby to to - wytrzymalo i probe terenu i
    kiepskie paliwo i serwis slaby...

    ...teraz to juz nie wiem ;(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: