-
31. Data: 2011-06-02 09:12:51
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2011-06-02 11:03, Piotr pisze:
> Mowilem o DR600 bo jest plan kupic wstepnie takiego, pojezdzic troche i
> poduczyc sie w terenie, potem mial byc ten Tiger...
Potem to juz tigera nie bedziesz chcial :-)
> Generalnie przewiduje 70% czasu po miescie / drogach, z pozostalych 30%
> - 70% lekki teren (szutry, lesne, polne itd.), ale 30% - chcialbym miec
> pewnosc, ze moge sie nim wybrac w ciezszy teren, do krajow
> 'rozwijajacych sie', gdzieby to to - wytrzymalo i probe terenu i
> kiepskie paliwo i serwis slaby...
Do nauki w terenie szukaj czekos lekkiego, ani dr650 ani tym bardziej
tiger nie jest dobre do nauki off. Szukaj czegos co wazy 100-130kg
Afryka to taka krowa do jazdy z szafa gdanska i lokowka i prysznicem w
kufrze, przy 2 osobach ma sens. Przy jednej szukalbym czegos lzejszego
(jak chocby ten deer chociaz singli niecierpie, ale ich zaleta jest
niska waga).
IMHO
pozdr
newrom
-
32. Data: 2011-06-02 09:18:40
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Piotr <z...@g...com>
W dniu 2011-06-02 11:12, Roman Niewiarowski pisze:
>
> Do nauki w terenie szukaj czekos lekkiego, ani dr650 ani tym bardziej
> tiger nie jest dobre do nauki off. Szukaj czegos co wazy 100-130kg
> Afryka to taka krowa do jazdy z szafa gdanska i lokowka i prysznicem w
> kufrze, przy 2 osobach ma sens. Przy jednej szukalbym czegos lzejszego
> (jak chocby ten deer chociaz singli niecierpie, ale ich zaleta jest
> niska waga).
Dr600 ma chyba 127 kg...ja nie mowie, ze chce skakac po torze, nawet nie
mowie, ze chcialbym jakos specjalnie szalec po gorach na tym - ale jakos
tak sie zaznajomic z terenem to owszem ;)
-
33. Data: 2011-06-02 09:39:25
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2011-06-02 11:18, Piotr pisze:
> ale jakos tak sie zaznajomic z terenem to owszem ;)
W czasie zaznajamiania jezdzi sie bardziej silowo niz technicznie, wiec
latwiej jest na malym lekkim.
pozdr
newrom
-
34. Data: 2011-06-02 11:15:07
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2011-06-02 11:08:27 +0200, Piotr <z...@g...com> said:
>> Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg.
>> Ogladales ty tam kiedys cos w tym gdansku?
>> K.
>
> Tak, wlasnie tego Tigera - tak na powaznie, to na moje
> (niedoswiadczone, skromne!) oko - on wyglada na duzo mniej niz 63 kkm...
Jeśli jest z Jukeja, to nawet przy oryginalnym przebiegu może wyglądać
źle. Angole generalnie jakoś szczególnie nie dbają o motóry, jeżdżą
przez większą część roku, często w deszczu, w dodatku zdaje się tam
dość dużo solą ancfalty. A biorąc pod uwagę, że na handel do Polski
raczej nie bierze się zadbanych sztuk (z natury wystawianych drogo), to
ja osobiście wszelkie angliki zlewam i nawet się nie fatyguję na
oględziny.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
35. Data: 2011-06-02 12:56:23
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>
Dnia 02 - 06 - 2011 (czwartek) o godzinie 11:10, Piotr napisał(a):
> A moglby kolega dac prawidlowy link, ewentualnie jakos naprowadzic mnie
> na to czego i gdzie szukam? Dzieki ;)
http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/OwningAVehicle/
Mot/DG_10020539
--
Yorick
LS 650
-
36. Data: 2011-06-02 14:22:52
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Gawron <m...@g...com>
On 2 Cze, 00:41, Kefir <a...@g...com> wrote:
> Afryke
> sobie kup.
Wiedzialem, ze kiedys to powiesz!
Gawron
AT
-
37. Data: 2011-06-02 14:30:30
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
W dniu 02-06-2011 10:41, de Fresz pisze:
> Ale dlaczego? Czy Buma GS Adv, ważąca circa 270 kg i z wystającym na
> boki garami, aż proszącymi się o rozjebkę przy glebie na większe
> kamienie jest aby na pewno dużo sprawniejsza w terenie?
Sam sobie odpowiedziales, GS to nie jest motocykl w teren ale
marketoidzi wmowili to swiatu, ze to najlepszy motocykl wyprawowy..
zapomnieli tylko dodac..
_pod warnkiem, ze za Toba jedzie woz serwisowy na 18 kolach_ ;))
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
http://www.rogal.riders.pl
-
38. Data: 2011-06-02 14:34:10
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2011-06-02 16:30:30 +0200, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> said:
>> Ale dlaczego? Czy Buma GS Adv, ważąca circa 270 kg i z wystającym na
>> boki garami, aż proszącymi się o rozjebkę przy glebie na większe
>> kamienie jest aby na pewno dużo sprawniejsza w terenie?
>
> Sam sobie odpowiedziales, GS to nie jest motocykl w teren ale
> marketoidzi wmowili to swiatu, ze to najlepszy motocykl wyprawowy..
> zapomnieli tylko dodac..
> _pod warnkiem, ze za Toba jedzie woz serwisowy na 18 kolach_ ;))
Podobnie można powiedzieć o KTMach Adventure (i małym i dużym) - nie
kojarzę relacji z wyprawy na tych sprzętach, w czasie której coś by
się nie zjebało ;-)
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
39. Data: 2011-06-02 14:53:56
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Piotr <z...@g...com>
W dniu 2011-06-02 16:34, de Fresz pisze:
>>
>> Sam sobie odpowiedziales, GS to nie jest motocykl w teren ale
>> marketoidzi wmowili to swiatu, ze to najlepszy motocykl wyprawowy..
>> zapomnieli tylko dodac..
>> _pod warnkiem, ze za Toba jedzie woz serwisowy na 18 kolach_ ;))
>
> Podobnie można powiedzieć o KTMach Adventure (i małym i dużym) - nie
> kojarzę relacji z wyprawy na tych sprzętach, w czasie której coś by
> się nie zjebało ;-)
Czyli powinienem zostac przy XT600/DR600 jednocylindrowka, kop i tyle.
-
40. Data: 2011-06-02 14:57:03
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2011-06-02 16:53:56 +0200, Piotr <z...@g...com> said:
> Czyli powinienem zostac przy XT600/DR600 jednocylindrowka, kop i tyle.
Nie, powinienś zacząć od określenia do czego Ci realnie jest potrzebny
motocykl. A jak już się za parę lat znudzisz zgniłymi kompromisami, to
dojdziesz do jedynego słusznego wniosku, że motocykli trzeba mieć
minimum 2.
--
Pozdrawiam
de Fresz