eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTriumph Tiger 995i
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 101

  • 31. Data: 2011-06-02 09:12:51
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 11:03, Piotr pisze:

    > Mowilem o DR600 bo jest plan kupic wstepnie takiego, pojezdzic troche i
    > poduczyc sie w terenie, potem mial byc ten Tiger...

    Potem to juz tigera nie bedziesz chcial :-)

    > Generalnie przewiduje 70% czasu po miescie / drogach, z pozostalych 30%
    > - 70% lekki teren (szutry, lesne, polne itd.), ale 30% - chcialbym miec
    > pewnosc, ze moge sie nim wybrac w ciezszy teren, do krajow
    > 'rozwijajacych sie', gdzieby to to - wytrzymalo i probe terenu i
    > kiepskie paliwo i serwis slaby...

    Do nauki w terenie szukaj czekos lekkiego, ani dr650 ani tym bardziej
    tiger nie jest dobre do nauki off. Szukaj czegos co wazy 100-130kg
    Afryka to taka krowa do jazdy z szafa gdanska i lokowka i prysznicem w
    kufrze, przy 2 osobach ma sens. Przy jednej szukalbym czegos lzejszego
    (jak chocby ten deer chociaz singli niecierpie, ale ich zaleta jest
    niska waga).

    IMHO

    pozdr
    newrom


  • 32. Data: 2011-06-02 09:18:40
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Piotr <z...@g...com>



    W dniu 2011-06-02 11:12, Roman Niewiarowski pisze:
    >
    > Do nauki w terenie szukaj czekos lekkiego, ani dr650 ani tym bardziej
    > tiger nie jest dobre do nauki off. Szukaj czegos co wazy 100-130kg
    > Afryka to taka krowa do jazdy z szafa gdanska i lokowka i prysznicem w
    > kufrze, przy 2 osobach ma sens. Przy jednej szukalbym czegos lzejszego
    > (jak chocby ten deer chociaz singli niecierpie, ale ich zaleta jest
    > niska waga).

    Dr600 ma chyba 127 kg...ja nie mowie, ze chce skakac po torze, nawet nie
    mowie, ze chcialbym jakos specjalnie szalec po gorach na tym - ale jakos
    tak sie zaznajomic z terenem to owszem ;)


  • 33. Data: 2011-06-02 09:39:25
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 11:18, Piotr pisze:

    > ale jakos tak sie zaznajomic z terenem to owszem ;)

    W czasie zaznajamiania jezdzi sie bardziej silowo niz technicznie, wiec
    latwiej jest na malym lekkim.

    pozdr
    newrom


  • 34. Data: 2011-06-02 11:15:07
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-02 11:08:27 +0200, Piotr <z...@g...com> said:

    >> Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg.
    >> Ogladales ty tam kiedys cos w tym gdansku?
    >> K.
    >
    > Tak, wlasnie tego Tigera - tak na powaznie, to na moje
    > (niedoswiadczone, skromne!) oko - on wyglada na duzo mniej niz 63 kkm...

    Jeśli jest z Jukeja, to nawet przy oryginalnym przebiegu może wyglądać
    źle. Angole generalnie jakoś szczególnie nie dbają o motóry, jeżdżą
    przez większą część roku, często w deszczu, w dodatku zdaje się tam
    dość dużo solą ancfalty. A biorąc pod uwagę, że na handel do Polski
    raczej nie bierze się zadbanych sztuk (z natury wystawianych drogo), to
    ja osobiście wszelkie angliki zlewam i nawet się nie fatyguję na
    oględziny.

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 35. Data: 2011-06-02 12:56:23
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 02 - 06 - 2011 (czwartek) o godzinie 11:10, Piotr napisał(a):

    > A moglby kolega dac prawidlowy link, ewentualnie jakos naprowadzic mnie
    > na to czego i gdzie szukam? Dzieki ;)

    http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/OwningAVehicle/
    Mot/DG_10020539

    --
    Yorick
    LS 650


  • 36. Data: 2011-06-02 14:22:52
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 2 Cze, 00:41, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > Afryke
    > sobie kup.


    Wiedzialem, ze kiedys to powiesz!

    Gawron
    AT


  • 37. Data: 2011-06-02 14:30:30
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 02-06-2011 10:41, de Fresz pisze:

    > Ale dlaczego? Czy Buma GS Adv, ważąca circa 270 kg i z wystającym na
    > boki garami, aż proszącymi się o rozjebkę przy glebie na większe
    > kamienie jest aby na pewno dużo sprawniejsza w terenie?

    Sam sobie odpowiedziales, GS to nie jest motocykl w teren ale
    marketoidzi wmowili to swiatu, ze to najlepszy motocykl wyprawowy..
    zapomnieli tylko dodac..
    _pod warnkiem, ze za Toba jedzie woz serwisowy na 18 kolach_ ;))


    --
    pozdr
    Rogal
    Tiger1050
    KQ750Axi
    http://www.rogal.riders.pl


  • 38. Data: 2011-06-02 14:34:10
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-02 16:30:30 +0200, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> said:

    >> Ale dlaczego? Czy Buma GS Adv, ważąca circa 270 kg i z wystającym na
    >> boki garami, aż proszącymi się o rozjebkę przy glebie na większe
    >> kamienie jest aby na pewno dużo sprawniejsza w terenie?
    >
    > Sam sobie odpowiedziales, GS to nie jest motocykl w teren ale
    > marketoidzi wmowili to swiatu, ze to najlepszy motocykl wyprawowy..
    > zapomnieli tylko dodac..
    > _pod warnkiem, ze za Toba jedzie woz serwisowy na 18 kolach_ ;))

    Podobnie można powiedzieć o KTMach Adventure (i małym i dużym) - nie
    kojarzę relacji z wyprawy na tych sprzętach, w czasie której coś by
    się nie zjebało ;-)

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 39. Data: 2011-06-02 14:53:56
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Piotr <z...@g...com>



    W dniu 2011-06-02 16:34, de Fresz pisze:
    >>
    >> Sam sobie odpowiedziales, GS to nie jest motocykl w teren ale
    >> marketoidzi wmowili to swiatu, ze to najlepszy motocykl wyprawowy..
    >> zapomnieli tylko dodac..
    >> _pod warnkiem, ze za Toba jedzie woz serwisowy na 18 kolach_ ;))
    >
    > Podobnie można powiedzieć o KTMach Adventure (i małym i dużym) - nie
    > kojarzę relacji z wyprawy na tych sprzętach, w czasie której coś by
    > się nie zjebało ;-)

    Czyli powinienem zostac przy XT600/DR600 jednocylindrowka, kop i tyle.


  • 40. Data: 2011-06-02 14:57:03
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-02 16:53:56 +0200, Piotr <z...@g...com> said:

    > Czyli powinienem zostac przy XT600/DR600 jednocylindrowka, kop i tyle.

    Nie, powinienś zacząć od określenia do czego Ci realnie jest potrzebny
    motocykl. A jak już się za parę lat znudzisz zgniłymi kompromisami, to
    dojdziesz do jedynego słusznego wniosku, że motocykli trzeba mieć
    minimum 2.

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 10 ... 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: