  • Date: Thu, 02 Jun 2011 11:07:46 +0200
    From: Piotr <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Triumph Tiger 995i

    W dniu 2011-06-02 09:15, J_K_K pisze:
    > Na grupie, Gdańsk, coś tam pordzewiałe, etc.

    Wiem, czytalem - no staraja sie chlopaki sprzedac + tu jest Polska - ja
    odnioslem w sumie dobre wrazenie (tzn. jestem odporny na pic sprzedawcow
    w sumie chyba).

    No rzekome (nie wiem, nie sprawdzilem) cofanie licznikow to jakas
    dziecinada, ale moze klienci tak wola. Ja nie rozumiem po co sie to
    robi, przeciez moze byc pieknie utrzymany, serwisowany itd. z
    przebiegiem 100 kkm i zajezdzone dranstwo z przebiegiem 50 kkm - chyba,
    ze kazdy zaklada, ze nikt nie dba, olewa, nie serwisuje i zajezdza -
    wtedy im mniejszy przebieg tym po prostu lepszy stan...

    jedyne co mnie zdziwilo to to, ze jazda probna po wplacie calosci
    wartosci motocykla...troche bez sensu...