  • Data: 2011-06-03 06:16:39
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-03 07:50, kocyk pisze:

    > Co ci sie nie podoba? Mnie subrframe.
    subframe, sety, zawias przedni, plasticzki pizdryczki,
    slaba sprezyna z tylu (czas zrzucic chyba z 20kg) itp
    i za niska kierownica.
    Detale niby ale w nowym motocyklu od razu pare rzeczy mi nie lezy,
    co wiecej juz sie na forach na zachodzie pojawily pierwsze choroby wieku
    dzieciecego a to uszczelka pod miska a to problemy z elektryka po
    postoju w wilgoci (1050 tez ma z tym problemy)

    A, no i jak mozna byc czesciowo na
    > can?
    Ano normalnie,
    tak jak w 1050, silnik jest na CAN, migaczyki, oswietlenie, duperele nie.
    Ba! KTM Adventure 990 R tez ma takie rozwiazanie.
    --
    pozdr!
    Rogal