  • Data: 2012-07-26 16:49:47
    Temat: Re: Tresura w akcji.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup
    >Jedyne słuszne stanowisko przedstawił ten z sądu. W takiej sytuacji
    >jak w
    >programie nie można zaaresztować samochodu. Policja to inna para
    >kaloszy. Co
    >to za stwierdzenie że teren prywatny. Wynika z niego że jak mam
    >kawałek terenu
    >i określę w regulaminie że można na nim katować żony to policja też
    >nic nie
    >zrobi bo " teren prywatny z regulaminem że można".

    Znaczy sie jak masz kawalek terenu, np domek z ogrodkiem, to ja ci
    moge do tego ogrodka wjechac, a ty nie mozesz nic zrobic ?
    Nawet ci furtki nie wolno zamknac, a jak zamkniesz to ja moge o 3 w
    nocy zadzwonic i mowic "co to k* ma znaczyc, co to za zamykanie bramy,
    otwierac mi ja i to szybko, bo policje wezwe" ?

    >To był typowy program
    >zakładający ze będą go oglądały półmózgi. W realu jak by
    >zaaresztowali
    >samochód jakiemuś adwokatowi to by w skarpetkach poszli ci od
    >aresztowania
    >samochodów.

    Musisz chyba troche nabrac praktyki z adwokatami.
    Tu nie USA, sprawa by potrwala ponad 5 lat, ch* wie jakby sie
    skonczyla, i ch* wie ile by przyszlo zaplacic.

    J.