  • Data: 2012-07-26 16:19:29
    Temat: Re: Tresura w akcji.
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś pewien?
    > Kilka tygodni temu widziałem w tv reportaż, w którym pokazali jak prywatna
    > firma na prywatnym parkingu zakłada blokady na kołach i zdejmuje je dopiero
    > po opłaceniu gotówką opłaty za postój. Przed wjazdem na parking wisiała
    > tablica z regulaminem. Policja przyjeżdżała i twierdziła, że oni nic nie
    > mogą bo to teren prywatny i zasady postoju ustala właściciel, a kierowca
    > widział regulamin przy wjeździe i wjeżdżając go zaakceptował.
> [...]
    Jedyne słuszne stanowisko przedstawił ten z sądu. W takiej sytuacji jak w
    programie nie można zaaresztować samochodu. Policja to inna para kaloszy. Co
    to za stwierdzenie że teren prywatny. Wynika z niego że jak mam kawałek terenu
    i określę w regulaminie że można na nim katować żony to policja też nic nie
    zrobi bo " teren prywatny z regulaminem że można". To był typowy program
    zakładający ze będą go oglądały półmózgi. W realu jak by zaaresztowali
    samochód jakiemuś adwokatowi to by w skarpetkach poszli ci od aresztowania
    samochodów.