  • Data: 2012-07-18 22:42:29
    Temat: Re: Tresura w akcji.
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):

    > dla
    > tam
    > ani
    > je

    > .
    >
    > A jak czeka to blokuje miejsce. O wiele dłużej niż bez blokady. Bez
    > sensu.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski
    Ale to będzie ostatni raz jak zablokuje miejsce. Powie znajomym że chuje mu
    blokadę założyli. Jak tacy sami znajomi jak on to go będą żałowali. Ale wielu
    z nich samochodu w takim miejscu nie postawi bo Heńkowi założyli blokadę.
    Według mnie bardzo dobre rozwiązanie żeby niektórzy trochę ogłady załapali.