  • Data: 2009-05-05 10:52:34
    Temat: Re: Trekkingowy plecak... Fotograficzny?
    Od: "gautama" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:gtoqqs$ahn$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    Zoom

    Ja torbę Lowepro Rezo 110 zakładam z przodu w ten sposób, że maksymalnie
    wydłużony pasek zakładam za szyję, ale pod pachy - trzyma się on wówczas na
    plecach na szelkach plecaka i torba spokojnie dynda na brzuchu. Uwagi tu są
    takie, że pasek od torby wymieniłem na długi a cienki, bo gruby by uwierał,
    no i mam Oly E-400 z dwoma obiektywami, które razem są b.małe i lekkie, więc
    z takim zestawem nie tylko trekuję (b.wygodnie) i łażę na nartach (nieźle)
    ale nawet ciut się wspinam (to już trochę na siłę). Dodatkowym plusem tej
    torby jest to, że można z boku dodać modułowo np. pokrowiec na kolejny
    obiektyw lub lampę (ale to już raczej, gdy się to wszystko akurat niesie na
    ramieniu).
    Oczywiście podczas wędrówek kompakt będzie zawsze wygodniejszy, ale ja
    uparłem się na lustro i to była wg. mnie najwygodniejsza opcja do łażenia za
    sprzętem na długie dystanse, bo aparat w środku plecaka to tylko bezsensowny
    balast.

    g.