  • Data: 2009-05-05 16:24:49
    Temat: Re: Trekkingowy plecak... Fotograficzny?
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Marek 'marcus075' Karweta pisze:
    > Jak łączycie ciężki plecak, kije trekkingowe i aparat?

    1. Lekki sprzęt: korpus + 1 (max 2) obiektywy
    Torba Lowepro Nova 1 AW przypięta do pasa biodrowego plecaka.
    Przykład: http://fotowarsztaty.com/pub/fotowarsztaty-trekking.
    jpg

    2. Ciężki sprzęt: korpus+grip, 2-3 obiektywy, lampa
    Torba Lowepro Nova 3 AW mocowana na użyszkodniku dwoma pasami: jednym
    przez szyję, drugim przez pas. Torba wisi na brzuchu, tuż ponad pasem
    biodrowym. Na to ubieram plecak. Testowałem różne warianty i ten wydaje
    mi się najbardziej optymalny. WYgląda sie wtedy co prawda jak wielbłąd
    dwugarbny, ale sie sprawdza.
    Nie mam bezpośredniego zdjęcia, ale osoba z aparatem na zdjęciu poniżej
    ma założone dokładnie w taki sposób, tyle że pod pasem biodrowym:
    http://www.e-gory.pl/component/option,com_zoom/Itemi
    d,50/page,view/catid,139/PageNo,1/key,7/hit,1/
    Ja nosze wyżej, żeby nie podbijać kolanami na podejściach.

    Pozdrawiam!
    --
    Paweł Brzozowski

    fotografia w Twórczych Bieszczadach