  • Data: 2013-03-01 10:40:49
    Temat: Re: Trawiarka - pompowanie płynu
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    BartekK <s...@d...org> wrote:

    > Tak, pompka która bez problemu pracuje w roztworze:
    > http://zoofish.prv.pl/pompki/typ-600.jpg POMPA WIRNIKOWA TYP - 600,
    > 600L/H DO AKWARIUM AQUA - SZUT, 8W 600L/h

    Trzeba ją najpierw zalać, czy sama zasysa?

    > Niezbyt to prosty pomysł, dużo prostszy chyba to grzałki akwariowe, w
    > szklanych "próbówkach". I najlepsze są te najtańsze, polskie robione
    > przez jakiś zakład pracy chronionej ;)

    Ciężko je znaleźć :) Większość grzałek z Allegro ma termostaty, a to i
    szczelność mniejsza, i przerabiać trzeba, bo zwykle nie osiągają nawet
    40 stopni. Właśnie - jaka jest idealna temperatura roztworu? Różni ludzie
    różnie podają, ja myślałem o 50 stopniach.

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."