  • Data: 2013-03-01 16:37:17
    Temat: Re: Trawiarka - pompowanie płynu
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Amatorskie ilości. Ale chcę zrobić trawiarkę, poświęcić więcej czasu niż
    >
    > te 10 minut, ale mieć wygodną trawiarkę na lata.
    >

    > --
    >
    > "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    >
    > dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

    Będę okrutny i stwierdzę że nie zrobisz` porządnej trawiarki. Nie masz
    pojęcia o materiałach bo tutaj pytasz. Wymyśliłeś księżycowy sposób grzania.
    Trawiarka to nie zaprogramowanie małego procesora w czym możesz być dobry.
    Dostałeś ode mnie sprawdzone rozwiązanie z głośnikiem. Nie chcesz skorzystać
    z rady, Twoja sprawa.

    Sam pomysł dobry, ale po co od razu głośnik?
    Małą wytrawiarkę zrobiłem z silnika od magnetofonu. Ciężarek na osi.
    Metalowy blat stoi na czterech sprężynach. Telepie się koncertowo. Pod
    blatem przymocowałem dwie grzałki od prostownicy do włosów. Pasuje zwykła
    kuweta, ma tylko wadę: plastik słabo przewodzi ciepło.
    Dlatego zacząłem używać naczyń ze stali nierdzewnej. Jak na razie nie widać
    że ich bierze, ale za krótko aby mówić o dużej trwałości.
    Dawno temu zrobiłem mieszanie z elektromagnesu. Plastikowa łapka zanurzona w
    wytrawiaczu co chwilę "przesuwała" roztwór . Okazało się nad wyraz skuteczne
    i niezawodne.
    Robiłem próby z pompką, ale miałem problemy z wydajnościa - zdecydowanie za
    duża.
    Wszystko to co powyżej odnosi się do małej wytrawiarki - 250ml wytrawiacza.

    --
    Desoft