  • Data: 2011-07-14 20:10:35
    Temat: Re: Trasa do Holandii
    Od: Tomasz <u...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czeka mnie w najbli szym czasie kurs Wawa->okolice Amsterdamu. Tak mi
    > si z o y o, e nigdy nie wyje d a em w asnym samochodem po za kraj
    > (prawie, ale to pomijalne). No i st d moje pytanie: o czym powinienem
    > wiedzie ? Wiem, e zwyk e OC dzia a, CB mog u ywa na 28. Jakie
    > r nice w przepisach? Gdzie stara si tankowa ON? Co innego?
    >
    > Sama trasa prosta: jako do Strykowa, prosto do granicy, potem E30, E55,
    > E26, i E22 prawie do miejsca docelowego. Berlin od p nocy bo tam chc
    > si spotka z koleg , kt ry b dzie rusza z Gdyni.
    >
    > Aha: wyjazd w rodku tygodnia, powr t w weekend.

    w Niemczech:
    - jeden znak inny: "droga jednokierunkowa" (u nas strzałka do góry na
    kwadracie, u nich strzałka w bok na prostokącie)
    - na zjazdach z autostrady często nie ma ograniczenia prędkości mimo,
    że warunki (uksztaltowanie drogi)
    wymuszają zwolnienie do 60, a czasem do 40-50; trzeba uważać
    - na zwężeniach tam gdzie roboty drogowe czasem stoi samochód z
    fotoradarem, lepiej zwolnić
    - na zwężeniach gdzie jeden pas ma >2m< trzeba uważać, szczególnie na
    "pofalowaniach" drogi; bardzo wąsko, lepiej cierpliwie prawym
    - na trójpasmówce (A2) bardzo uważać na lewy skrajny pas - auta
    śmigają czasem grubo powyżej 200
    - na stacjach mogą być problemy z akceptacją polskich kart, dobrze
    mieć zapas gotówki
    - w okolicach Berlina uważać na naciągaczy - jadąc za Tobą mogą
    próbować Cię zatrzymywać i wyłudzać kasę

    w Holandii
    - na austradach są mosty zwodzone i czasami cały ruch staje (opusczane
    są zapory i palą się lampy)

    Marcin