    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trasa do Holandii
    Date: Thu, 14 Jul 2011 19:17:02 +0200

    On 2011-07-14, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > Przeciez nie bedziesz przekraczal predkosci na autostradzie? ;)

    Na niemieckich miejscami na pewno nie będę przekraczał :)

    > No tak ;) Racja :)

    No :)

    > Obawiam sie, ze moje 740 bylo mentalnie duzo starsze ;) i mnie chyba zle
    > z oczu patrzy, bo w tym roku Anglicy tez mi auto przetrzepali...

    Ja swoje właśnie odebrałem z warsztatu. Już tylko klima do zrobienia
    została, ale jak na razie nikt sobie nie radzi. Jakaś nieszczelność
    jest, ale znaleźć nie mogą, a na wymianę pt. "jak nigdzie nie cieknie to
    pewnie to (albo tamto)" to ja się nie zgadzam.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski