eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrasa Warszawa-Jastarnia - rozważania teoretyczneRe: Trasa Warszawa-Jastarnia - rozważania teoretyczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.belwue.de!news.tu-darmstadt.de!newsfeed.freenet.de!news-out1.
    kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISM
    ATCH!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!new
    shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trasa Warszawa-Jastarnia - rozważania teoretyczne
    Date: Mon, 05 Apr 2010 22:59:18 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <hpdjl2$8vl$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <t...@4...net>
    <hpabhs$1oq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <10h91lpxomi4k$.vfqqp5q42e8t.dlg@40tude.net>
    <hpamn7$k3i$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <0...@4...com>
    <hpchif$h7o$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hpdc20$h1e$1@inews.gazeta.pl>
    <hpdg5f$72i$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hpdgor$46f$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ddv50.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1270501858 9205 83.23.99.50 (5 Apr 2010 21:10:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 21:10:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hpdgor$46f$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270366
    [ ukryj nagłówki ]

    Artur Maśląg pisze:

    >> Jak 200m taką drogą rodzi obawy o katastrofę rodzinnej wycieczki, to
    >> raczej jest to kwestia niskiej jakości ogumienia.
    >
    > Tak, tak, świetne tłumaczenie. Spróbuj kiedyś z tego skorzystać.

    Nie raz korzystałem - bez żadnych szczególnych emocji czy drżenia serca
    w trosce o stan techniczny pojazdu.

    > BTW - to nie jest 200 metrów.

    W każdym razie na tyle mało, że nie zrobiło na mnie żadnego wrażenia.
    Może 150m, może 300.
    Jak kogoś przeraża taka wizja to niech jedzie prosto asfaltem - przymusu
    skracania sobie drogi nie ma.

    >> Zależy kto jaką jazdę lubi.
    >
    > Coś mi się wydaje, że mowa była o spokojnej i przewidywalnej jeździe
    > na wczasy.

    "staramy się jechać płynnie ~120km/h"

    O ile przelotowa 120 na DK10 i DK1 to prędkość z którą wielu się
    porusza, to jadąc przez Wąbrzeźno już będzie ciężko, bo to dużo gorsza
    droga, bez poboczy i z większym natężeniem powolnego ruchu jakiś
    traktorów, rowerów itp.

    >> Google Maps mówią że przez Wąbrzeźno będzie jechał dłużej i ja się z
    >> tym zgadzam - a są to założenia jazdy zgodnie z przepisami.
    >
    > Google maps to można sobie w buty włożyć. Zapytaj NaviExpert i praktyki.

    Ja w niedługim czasie (od kiedy otwarto całą A1) jechałem kilka razy
    przez Wąbrzeźno i coś około kilkunastu obwodnicą Torunia, to jakieś tam
    porównanie mam.

    Jak ktoś lubi powoli, oszczędzając paliwo to przez Wąbrzeźno będzie miał
    krócej (a jeszcze krócej przez Brodnicę). Ale jak ktoś jeździ szybciej
    to po lepszej DK10/DK1 dojedzie szybciej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: