-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news.belwue.de!news.tu-darmstadt.de!newsfeed.freenet.de!news-out1.
kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISM
ATCH!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!new
shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Trasa Warszawa-Jastarnia - rozważania teoretyczne
Date: Mon, 05 Apr 2010 22:59:18 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 41
Message-ID: <hpdjl2$8vl$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <t...@4...net>
<hpabhs$1oq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<10h91lpxomi4k$.vfqqp5q42e8t.dlg@40tude.net>
<hpamn7$k3i$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<0...@4...com>
<hpchif$h7o$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hpdc20$h1e$1@inews.gazeta.pl>
<hpdg5f$72i$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hpdgor$46f$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: ddv50.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1270501858 9205 83.23.99.50 (5 Apr 2010 21:10:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 21:10:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <hpdgor$46f$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270366
[ ukryj nagłówki ]Artur Maśląg pisze:
>> Jak 200m taką drogą rodzi obawy o katastrofę rodzinnej wycieczki, to
>> raczej jest to kwestia niskiej jakości ogumienia.
>
> Tak, tak, świetne tłumaczenie. Spróbuj kiedyś z tego skorzystać.
Nie raz korzystałem - bez żadnych szczególnych emocji czy drżenia serca
w trosce o stan techniczny pojazdu.
> BTW - to nie jest 200 metrów.
W każdym razie na tyle mało, że nie zrobiło na mnie żadnego wrażenia.
Może 150m, może 300.
Jak kogoś przeraża taka wizja to niech jedzie prosto asfaltem - przymusu
skracania sobie drogi nie ma.
>> Zależy kto jaką jazdę lubi.
>
> Coś mi się wydaje, że mowa była o spokojnej i przewidywalnej jeździe
> na wczasy.
"staramy się jechać płynnie ~120km/h"
O ile przelotowa 120 na DK10 i DK1 to prędkość z którą wielu się
porusza, to jadąc przez Wąbrzeźno już będzie ciężko, bo to dużo gorsza
droga, bez poboczy i z większym natężeniem powolnego ruchu jakiś
traktorów, rowerów itp.
>> Google Maps mówią że przez Wąbrzeźno będzie jechał dłużej i ja się z
>> tym zgadzam - a są to założenia jazdy zgodnie z przepisami.
>
> Google maps to można sobie w buty włożyć. Zapytaj NaviExpert i praktyki.
Ja w niedługim czasie (od kiedy otwarto całą A1) jechałem kilka razy
przez Wąbrzeźno i coś około kilkunastu obwodnicą Torunia, to jakieś tam
porównanie mam.
Jak ktoś lubi powoli, oszczędzając paliwo to przez Wąbrzeźno będzie miał
krócej (a jeszcze krócej przez Brodnicę). Ale jak ktoś jeździ szybciej
to po lepszej DK10/DK1 dojedzie szybciej.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.10 23:28 Artur Maśląg
- 06.04.10 01:31 Tomasz Pyra
- 06.04.10 13:00 Artur Maśląg
- 06.04.10 14:22 jerzu
- 06.04.10 14:24 jerzu
- 06.04.10 22:43 ALGI
- 06.04.10 22:50 ALGI
- 06.04.10 22:59 ALGI
- 06.04.10 23:01 ALGI
- 06.04.10 23:03 ALGI
- 06.04.10 23:08 ALGI
- 06.04.10 23:53 Adam Płaszczyca
- 06.04.10 23:54 Adam Płaszczyca
- 07.04.10 08:42 Artur 'futrzak' Maśląg
- 07.04.10 11:58 Michal Jankowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka
- 2024-10-07 Nowy akt zasadniczy
- 2024-10-07 KIA nas dyma
- 2024-10-07 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-10-07 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=
- 2024-10-06 miles per gallon
- 2024-10-06 Strefa czystego powietrza
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...