  • Data: 2010-04-06 23:08:14
    Temat: Re: Trasa Warszawa-Jastarnia - rozważania teoretyczne
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Apr 2010 22:01:11 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Na urlop jedzie, więc zakładam że się mu nie spieszy ;)

    Dobrze zakładasz :)
    Zresztą jeszcze muszę coś ustalić bo nie wiem czy w ogóle jest sens być na
    miejscu przed 14sta ......

    Dodajmy że będę jechał z rowerami na dachu.....
    A że nigdy z takim czyms nie jechałem, to pytam bardziej doświadczonych
    kolegów czy są jakieś ważne zalecenia? (typu: nie wjeżdżaj do McDrive'a ;)
    ???

    > Fakt że te czasy, to mogą nie być wystarczające nawet odcinek
    > Gdynia-Władysławowo.

    No coż.. do Karwii wielokrotnie jeździłem i się dawało - co prawda czasami
    przez Krokową ale czasami przez Władka i jakoś strasznie w korku nie stałem
    (pamiętam jak stałem ale to z 10 lat temu jako pasażer.....).

    Czy powyższe obawy także dotyczą czerwca? Bo wychodzi że pierwszy wypad mi
    jeszcze przed lipcem wypadnie....