  • 1. Data: 2010-05-24 15:50:10
    Temat: Trasa Warszawa - Chmielno (Kaszuby)
    Od: "frulik" <f...@i...pl>

    Witam,
    Dziś w nocy będę jechał do Chmielna. Navi prowadzi przez Łomianki, Płońsk,
    (bok Torunia), Świecie, Tczew, Gdańsk.
    Zastanawiam się czy to będzie dobra trasa zważywszy na panujące powodzie i
    utrudnienia w ruchu. Będę jechał osobówką. Czy zaufać navi, czy wybrać inną
    trasę ? Mam zamiar wyruszyć około 3-5 nad ranem (start z Piaseczna).

    Dziękuję i pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-05-24 16:44:00
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Chmielno (Kaszuby)
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    frulik pisze:
> [...]
    > utrudnienia w ruchu. Będę jechał osobówką. Czy zaufać navi, czy wybrać inną

    jechałem wczoraj ok 12 mijałem Toruń zero problemów.

  • 3. Data: 2010-05-24 19:49:36
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "frulik" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > utrudnienia w ruchu. Będę jechał osobówką. Czy zaufać navi, czy wybrać
    > inną trasę ? Mam zamiar wyruszyć około 3-5 nad ranem (start z Piaseczna).

    Polecam Płońsk-Sierpc-Rypin-Golub DObrzyń-Wąbrzeźno-Grudziądz-Warlubie-Stara
    Kiszewa-Kościerzyna - Stężyca i dalej prosto ;)

    Pozdrów Neclów od klubu MX-5 :)