  • 21. Data: 2013-06-11 16:45:23
    Temat: Re: Trasa DC-WRC-DC?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-06-11 12:35, AZ pisze:

    > Roznica jest bardzo istotna, albo nawet zajebiscie bardzo istotna :-)

    Bo ja wiem ... jeżdżąc na Włochy/Wawer/Gocław/Centrum zawsze
    czasowo mi wychodzi lepiej dwójką niż ósemką.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 22. Data: 2013-06-11 17:12:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-06-10 23:32, J.F. pisze:

    > no ale nawet jesli ktos chce sie dostac do scislego centrum, pod
    > iglice palacu, to jest jakas istotna roznica czy przyjedzie 8 czy A2 ?

    Teza była " *że każdemu* daleko do 8", a to nie jest nawet półprawdą.
    Jak chcesz do ścisłego centrum to prościej i prawdopodobnie szybciej
    będzie A2 - oczywiście na obecną chwilę. Jak ktoś bardzo chce Janki
    omijać to można, a czas będzie uzależniony od godziny i konkretnego
    miejsca w DC, a nie od magicznego hasła "dzień roboczy".

  • 23. Data: 2013-06-11 19:44:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 10 Jun 2013 23:32:03 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >no ale nawet jesli ktos chce sie dostac do scislego centrum, pod
    >iglice palacu, to jest jakas istotna roznica czy przyjedzie 8 czy A2 ?

    Jest.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2013-06-17 17:58:06
    Od: spider <"spajder78[wytni]"@wp.pl>

    W dniu 2013-06-10 11:40, elmer radi radisson pisze:
    > dzieki. a jak nawierzchnia na tym odcinku od A2 do Sycowa?

    Stan nawierzchni można czasem sprawdzić tu:
    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=13103
    17

  • 25. Data: 2013-06-17 18:05:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    >Stan nawierzchni można czasem sprawdzić tu:
    >http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1310
    317

    To w ogole ma sens w takim forumowym formacie ?
    Jak tam wyszukac aktualne informacje ?

    J.

  • 26. Data: 2013-06-17 19:01:54
    Od: spider <"spajder78[wytni]"@wp.pl>

    W dniu 2013-06-17 18:05, J.F pisze:

    > To w ogole ma sens w takim forumowym formacie ?
    > Jak tam wyszukac aktualne informacje ?

    Przecież sama mapka jest aktualizowana (ostatnia aktualizacja z dzisiaj)
    Wiadomo, ideał to nie jest, ale może dać ogląd na sytuację. Stan dróg aż
    tak szybko w Polsce się nie zmienia (no może po zimie :)