  • 11. Data: 2013-06-10 13:17:16
    Temat: Re: Trasa DC-WRC-DC?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Monday, June 10, 2013, 1:05:50 PM, you wrote:

    [...]

    > Ale ja nie o cisnieniu, tylko o roznicach w czasie.
    > Trafisz na "pociag", pojedziesz wolno, bedzie 1h20, trafisz na
    > pojedyncze, zgrabnie wyprzedzisz, bedzie 1h10, taka to ruletka :-)

    Na 449 jest praktycznie pusto.

    > Co prawda sam dawalem przyklad ze roznica przy kapeluszniczej jezdzie
    > moze byc godzina ... ale teraz coraz mniej nieprzewidywalnosci.

    Albo i więcej...

    > Zalezy pewnie jeszcze gdzie kto chce trafic - blizej mu od 8ki czy od
    > A2 ..

    Do 8-ki każdemu daleko. Przejazd Centrum-Janki lub na odwrót jest
    totalnie bez sensu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-06-10 14:15:52
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Hello J.F,
    (...)

    > Do 8-ki każdemu daleko.

    Wolne żarty :)

    > Przejazd Centrum-Janki lub na odwrót jest
    > totalnie bez sensu.

    A kto każe jechać przez Janki?

  • 13. Data: 2013-06-10 15:22:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Monday, June 10, 2013, 2:15:52 PM, you wrote:

    > Wolne żarty :)

    Nie każdy mieszka w Raszynie czy Włochach...

    > A kto każe jechać przez Janki?

    Ale o to chodzi, żeby tamtędy właśnie nie jechać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2013-06-10 18:17:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    ^^^^^^^^^^^^^^

    > Nie każdy mieszka w Raszynie czy Włochach...

    No popatrz, a przed chwilą pisałeś, *że każdemu* daleko.
    Nie każdy też mieszka na Ursynowie, Wawrze itd.

    No i nie trzeba.

  • 15. Data: 2013-06-10 20:36:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-06-10 18:17, Artur Maśląg pisze:

    > No popatrz, a przed chwilą pisałeś, *że każdemu* daleko.
    > Nie każdy też mieszka na Ursynowie, Wawrze itd.

    Każdemu, kto nie jedzie do wsiawy w dzień roboczy.

    > No i nie trzeba.

    No ale człek jadący z Wrocławia, skoro się pyta "jak do wsiawy"
    - znaczy się, nie obyty w lawirowaniu krzakami by janki/raszyn
    ominąć ... By wiedział jak nie władować się w to gówno - by nie
    pytał.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 16. Data: 2013-06-10 21:36:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Każdemu, kto nie jedzie do wsiawy w dzień roboczy.

    Ciekawe. A pamiętasz jeszcze o czym była mowa?
    Bo wiesz, z Ursynowa, Włoch, Wawra itd. to do wsiawy
    się raczej nie jedzie, w niej się zasadniczo jest...

    > No ale człek jadący z Wrocławia, skoro się pyta "jak do wsiawy" - znaczy

    Gadasz od rzeczy - nawet w topicu napisane, że jedzie z "wsiawy"
    do Wrocławia i wraca, a nie odwrotnie...

  • 17. Data: 2013-06-10 23:32:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Jun 2013 21:36:36 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > Gadasz od rzeczy - nawet w topicu napisane, że jedzie z "wsiawy"
    > do Wrocławia i wraca, a nie odwrotnie...

    no ale nawet jesli ktos chce sie dostac do scislego centrum, pod
    iglice palacu, to jest jakas istotna roznica czy przyjedzie 8 czy A2 ?

    J.

  • 18. Data: 2013-06-11 00:19:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, June 10, 2013, 11:32:03 PM, you wrote:

    > no ale nawet jesli ktos chce sie dostac do scislego centrum, pod
    > iglice palacu, to jest jakas istotna roznica czy przyjedzie 8 czy A2 ?

    Chyba bardzo dawno temu ostatnio wjeżdżałeś do Warszawy od Janek...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2013-06-11 00:53:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 00:19:47 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Chyba bardzo dawno temu ostatnio wjeżdżałeś do Warszawy od Janek...

    bardzo dawno ... ale co - tam wyjatkowo zle, czy z A2 wyjatkowo
    dobrze?
    Bo tak mi cos doswiadczenie podpowiada ze korki beda wszedzie :-)

    J.

  • 20. Data: 2013-06-11 12:35:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > no ale nawet jesli ktos chce sie dostac do scislego centrum, pod
    > iglice palacu, to jest jakas istotna roznica czy przyjedzie 8 czy A2 ?

    Roznica jest bardzo istotna, albo nawet zajebiscie bardzo istotna :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200