  • Data: 2010-04-18 23:17:04
    Temat: Re: Trasa DC-Paryz
    Od: PB <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 18 Apr 2010 18:41:05 +0200, na pl.misc.samochody, Axel
    napisał(a):

    > Poniewaz jest duza szansa, ze zamiast samolotu bede musial uzyc samochodu
    > (wszystko przez tych Islandczykow), chetnie poczytalbym Wasze uwagi i
    > wskazowki co do trasy i samego przejazdu z DC do Paryza.

    Ja zazwyczaj jechałem na Zgorzelec (Ludwigsdorf Autobahn) i potem
    autostrada 4, 5, 6 i wjazd do FR w okolicy styku FR,DE i Luxemburga.
    Potem to już francuska płatna autostrada.

    Jak masz LPG - to w DDR gaz bez problemu przy kazdej stacji na
    autostradzie. W RFN problemy - trzeba zjezdzac do miast. FR - prawie
    każda stacja ma LPG - zwane tm GPL.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)