  • Data: 2010-04-19 00:33:12
    Temat: Re: Trasa DC-Paryz
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Axel <a...@o...niespamuj.pl> napisał(a):

    > Poniewaz jest duza szansa, ze zamiast samolotu bede musial uzyc samochodu
    > (wszystko przez tych Islandczykow), chetnie poczytalbym Wasze uwagi i
    > wskazowki co do trasy i samego przejazdu z DC do Paryza.

    Kraków->Kolonia, ja jechałem A4->4. Do Paryża też tak bym jechał
    ale to z Krakowa, nie wiem jak wygląda A2 z Warszawy. ale chyba tak
    najprościej i najszybciej.

    1100km, zajęło to około 8h jazdy (raczej przepisowej, w PL nie więcej
    niż 140km/h, w Niemczech gdzie się dało koło 190km/h) i z 1h postojów.

    Od około 10:40 wyjazd, pod hotelem około 19:50, i w miasto pogadać :)

    Jak tam jest 450 km więcej to trzeba by delikatnie szybciej (chyba) jechać
    bo to już "na raz" to trochę jest, ale za dnia to bez kawy się obyło .

    pozdrawiam.