  • Data: 2010-04-18 22:24:13
    Temat: Re: Trasa DC-Paryz
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:tmims5teehp417tgas1ubbgs5hm0ufldu9@4ax.com...

    > A co za porady - dojezdzasz do A2, a dalej juz prosto :-)

    :-P

    > A ile osztuje spedycja paczki + samolot ?

    Nie wiem, ale znalazlem firme, ktora przesyla paczke do 30 kg za 180 PLN w
    calkiem sporym pudle.

    > No ale samoloty spadaja, nie mozna corki narazac..

    Corka wraca samolotem, ale planujemy po prostu wycieczke "krajoznawcza" z
    odwiedzinami u znajomych i zwiedzaniem, a w drodze powrotnej "zgarniecie"
    towaru. Teraz, jesli bedziemy jechac samochodem - bedzie to jazda non-stop
    praktycznie bez postojow.

    --
    Axel