  • Data: 2012-08-01 19:11:59
    Temat: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:jvb71r$qak$1@inews.gazeta.pl...

    > W np. L200 - tandetny plastik rulez, tapicerka jak w Tico,
    > zawieszeniu nie rozpieszcza komfortem, przy większych prędkościach
    > głośno jak w Ikarusie, prowadzi się to równie przyzwoicie, jak stara
    > dziwka. Navara nielepsza.

    A Hilux też taki słaby w środku?

    > To ma być synonim łatwości? ;-)

    c5 parkuje się też nie najlepiej.

    > Powtórzę to kumplowi, który jeździ RAMem, jak będzie znowu narzekał,
    > że ciężko zejść w mieście poniżej 25 - z pewnością go to rozbawi ;-)

    Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie,
    ekhm, nie zabija.
    Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał
    tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy
    się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć.
    No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest.
    Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym)
    w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem
    francuskich aut. A przesiadłem się z punto z większym przebiegiem,
    więc mam porównanie.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz