  • Data: 2012-08-01 14:22:19
    Temat: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-01 13:32:59 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa

    W np. L200 - tandetny plastik rulez, tapicerka jak w Tico, zawieszeniu
    nie rozpieszcza komfortem, przy większych prędkościach głośno jak w
    Ikarusie, prowadzi się to równie przyzwoicie, jak stara dziwka. Navara
    nielepsza.

    > nie wiem jak innym ale mi klima i elektryka wystarczaja

    A dają już w standardzie, czy tylko w najdroższych opcjach wyposażenia?

    > Parkowanie jak sredniej wielkosci busem

    To ma być synonim łatwości? ;-)

    > ale przynajmniej nikt nie ma odwagi aby wymuszac na Tobie pierwszenstwo
    > na skrzyzowaniu

    Są twardziele, co przed tirami wymuszają, to pikap miałby zrobić na
    takich wrażenie? ;-)

    > Nie badz malostkowy

    Powtórzę to kumplowi, który jeździ RAMem, jak będzie znowu narzekał, że
    ciężko zejść w mieście poniżej 25 - z pewnością go to rozbawi ;-)

    de Fresz