eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTransporter do motocykli/wieszak na hakRe: Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]
  • Data: 2012-08-02 11:07:54
    Temat: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2012-08-01 19:11:59 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    >>>> Który oferuje mizerny komfort,
    >>>
    >>> Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa
    >>
    >> W np. L200 - tandetny plastik rulez, tapicerka jak w Tico, zawieszeniu
    >> nie rozpieszcza komfortem, przy większych prędkościach głośno jak w
    >> Ikarusie, prowadzi się to równie przyzwoicie, jak stara dziwka. Navara
    >> nielepsza.
    >
    > A Hilux też taki słaby w środku?

    Nie wiem jak w tych najnowszych, ale starsze trzymały podobny poziom.
    Wszystkie te fury mają w dużej mierze przeznaczenie robocze, na fali
    mody na nie, jako samochody dla "młodoych, dynamiczny, o sportowym
    usposobieniu" się ucywilizowały, ale to wciąż nie jest poziom segmentu
    D.


    >>> Parkowanie jak sredniej wielkosci busem
    >>
    >> To ma być synonim łatwości? ;-)
    >
    > c5 parkuje się też nie najlepiej.

    Chyba Xantią nie jeździłeś - promień zawracania jak w dużym dostawczaku ;-)


    >> Powtórzę to kumplowi, który jeździ RAMem, jak będzie znowu narzekał, że
    >> ciężko zejść w mieście poniżej 25 - z pewnością go to rozbawi ;-)
    >
    > Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie,
    > ekhm, nie zabija.

    A w której benzynie 1.8 jest lepiej ze spalaniem i przyspieszeniem?


    > Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał
    > tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy
    > się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć.

    Jako że niedługo planuję kupić, sam się przekonam ;-)


    > No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest.

    I zawieszenie zajefajne, zwłaszcza w wersji "+".


    > Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym)
    > w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem.

    No niestety, pierwsze roczniki miały z tym kłopoty. Ale był to w swoim
    czasie bodaj jeden z najbardziej nafaszerowanych elektroniką samochodów
    na rynku, musieli żabojady dopracować kilka kwestii. Choć to też zależy
    jak się trafi, w znajomym warsztacie od francuzów mają klienta, który
    posiada od wielu lat C5 z pierwszego rocznika i ten egzemplarz nie miał
    żadnych szczególnych awarii, wyłącznie eksploatacja.


    > Póki nie poznałem francuskich aut.

    Znajomy właściciel Avensisa, który ma już złotą kartę specjalnego
    klienta u zaprzyjaźnionego laweciarza, mógłby z tą opinią polemizować
    ;-)


    --

    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: