    Date: Thu, 02 Aug 2012 21:55:58 +0200
    From: KLOSZ <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak

    W dniu 2012-08-01 21:30, Iguan_007 pisze:

    > Tam gdzie ludzie sie "amerykanskim stylem" nie podniecaja, pickup to samochod dla
    rolnika, murarza czy drobnego rzemieslnika. Sasiad stolarz jezdzi Navara. Niktmi nie
    powie ze ten samochod jest taki wspanialy do normalnej jazdy. Coz z tego ze na pake
    zaladujesz tone czy dwie jesli na pusto podskakujesz na kazdym progu zwalniajacym.
    Wyposazenie tez bez rewelacji, ot normalny roboczy samochod. Do tego wcale nie jest
    dobry do tego o czym mowimy - do wozenia moto. Paka jest zwyczajnie za krotka i
    latwiej zapakowac motocykl na przyczepe niz ciagnac pod gore na pickupa i kombinowac
    jak go ustawic.

    > Pozdrawiam,
    >
    > Iguan

    Oj bo sie wszystkie nakrecily tym pickupem... mozna wziac duzego SUVa
    (zwanego tez czasem terenowka, chociaz ostatnio coraz zadziej) typu Land
    Cruiser 120, czy inną HDJ 80 (zaleznie od budzetu) i masz wygodne
    podrozowanie na trasie, spalanie w granicach 10l (przy 3 litrowym
    diesloszczaku D4D), duuuuzy bagaznik, rame, hak, ktory taka platforemke,
    o ktorej tu byla mowa, spokojnie uniesie, i calkiem przyzwoite wlasnosci
    terenowe.

    A co do gabarytow, to jak ktos zaparkowac nie umie, albo musi miec
    miejsce przy samym wejsciu do supermarketu, to niech sobie Tico kupi ;)

    Ot podrzucilem pomysl, bo biorac pod uwage zgloszone postulaty, to
    wydalo mi sie to najlepszym rozwiazaniem.

    Zdrowko
    KLOSZ