  • 41. Data: 2009-07-19 21:33:37
    Temat: Re: Transport motocykla szczytno-kraków
    Od: Arni <a...@N...spam>

    MiT pisze:

    > Pojemność zbiornika paliwa według specjalistów z jednego z koncernów
    > paliwowych.

    niezaleznie od wszystkiego machnąłes sie w stopce o 1 zero :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 42. Data: 2009-07-19 22:29:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości

    > niezaleznie od wszystkiego machnąłes sie w stopce o 1 zero :)

    Nieno, jak w cm^3 to 25 litrów.
    Czyli kolega MiT spotkał liczniki dystrybutorów na stacji paliwowej o
    jakich każdy właściciel takowej stacji marzy.
    Bo raczej poniżej 20litrów w większości szosowych motocykli to
    standard.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 43. Data: 2009-07-20 06:00:36
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jasio pisze:

> [...]
    > jakich każdy właściciel takowej stacji marzy.
    > Bo raczej poniżej 20litrów w większości szosowych motocykli to standard.

    doczytalem ze chodzi o zbiornik paliwa. Bo myslalem tak jak Zbigi, ze
    spisane z pokrywy sprzegła.

  • 44. Data: 2009-07-20 08:21:53
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-07-20 00:29, Jasio napisał (a)::

> [...]
    > jakich każdy właściciel takowej stacji marzy.
    > Bo raczej poniżej 20litrów w większości szosowych motocykli to standard.

    U mnie to duży standard. Zatankowałem 200 km wcześniej, więc powinno
    wejść 14-15l. Moje zdziwienie było przeogromne.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3