  • 31. Data: 2009-07-18 22:56:21
    Temat: Re: Transport motocykla szczytno-kraków
    Od: n...@s...com

    On Sun, 19 Jul 2009 00:51:24 +0200, MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>
    wrote:

    >Coraz bardziej podoba mnie się to forum. Tanie malowanie, tani
    >transport. Czekam na dalsze taniości.

    Potanienie motocykla?
    Tanie kraszpady ?

    pozdr
    newrom
    PS. sorry, no nie moglem sie powstrzymac ;^)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 32. Data: 2009-07-18 23:01:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "MiT" napisał w wiadomości

    > Coraz bardziej podoba mnie się to forum. Tanie malowanie, tani
    > transport. Czekam na dalsze taniości.

    Aaa, kolega do nas pisze z forum kierowców czy jak?
    Bo to takie forum jak z koziej dupy trąba - nawet ścigaczowcy
    przestali tu pisać, bo awatary nie działają.

    A jak chcesz legitymację członka tego forum to też po taniości. I
    uważaj na szarlatanów - to ja jestem jedynym legalnym wystawcą tyhc
    legitymacji i to na moje konto przelej małą sumę 199zł + 99zł rocznej
    składki.
    Nadal taniej niż pomalowanie nakeda czy transport motocykla ze
    Szczytna do Krakowa.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 33. Data: 2009-07-18 23:09:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    MiT pisze:

    > Coraz bardziej podoba mnie się to forum. Tanie malowanie, tani
    > transport. Czekam na dalsze taniości.

    Wyraznie przeoczyles wakuometry za kilkanascie zlotych !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 34. Data: 2009-07-19 19:21:45
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-07-19 00:56, n...@s...com napisał (a)::

    > Potanienie motocykla?
    Sam sobie potaniłem. Gratis.

    > Tanie kraszpady ?
    Mogą być nawet średnio drogie. Byleby były.

    > PS. sorry, no nie moglem sie powstrzymac ;^)
    Na zdrowie.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 35. Data: 2009-07-19 19:24:16
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-07-19 01:01, Jasio napisał (a)::

    > Aaa, kolega do nas pisze z forum kierowców czy jak?
    Ja to z hotelu forum.

    > Bo to takie forum jak z koziej dupy trąba
    Znaczy sami zboczeńcy i zwyrodnialcy? <a emot poleci?>

    Poczekam na tańsze oferty.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 36. Data: 2009-07-19 19:24:52
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-07-19 01:09, Kuczu napisał (a)::

    > Wyraznie przeoczyles wakuometry za kilkanascie zlotych !

    Ale musiałbym je zrobić sam. Chodzi o pełną usługę "na gotowo".

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 37. Data: 2009-07-19 19:37:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    MiT pisze:

    > Ale musiałbym je zrobić sam. Chodzi o pełną usługę "na gotowo".

    A to nie. Gosc co to wymyslil to sie brzydzi zarabianiem pieniedzy.

  • 38. Data: 2009-07-19 19:47:23
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Znaczy sami zboczeńcy i zwyrodnialcy? <a emot poleci?>

    Tajest. I pedały. I warzywa.
    A to czy emot poleci to zależy na jakich gumach. Slicki deszczowe
    podobno to nieteges.

    > pozdrawiam
    > MiT - VFR 25000 cm3

    Tej, a weź w końcu objaśnij o co chodzi z tą pojemnością. Serio
    proszę.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 39. Data: 2009-07-19 20:15:41
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jasio napisał(a):
    > Użytkownik "MiT" napisał w wiadomości news:h3vrt1$gpk$2@inews.gazeta.pl...
    [...]
    > Tej, a weź w końcu objaśnij o co chodzi z tą pojemnością. Serio proszę.

    Chyba chlopak sie cieszy, ze pan kibic odczytal taka pojemnosc skokowa
    silnika na pokrywie sprzegla, przy korku wlewu oleuma? ;)

  • 40. Data: 2009-07-19 21:16:27
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-07-19 21:47, Jasio napisał (a)::

    > Tej, a weź w końcu objaśnij o co chodzi z tą pojemnością. Serio proszę.

    Pojemność zbiornika paliwa według specjalistów z jednego z koncernów
    paliwowych.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3